۲۶۵۷۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زائران حسینی «بیمه ما» می شوند

شرکت بیمه «ما» به منظور تکریم زائران حضرت اباعبدالله حسین (ع) از بیمه نامه جدید خود رونمایی کرد.

خبرگزاری ایسنا:‌ شرکت بیمه «ما» به منظور تکریم زائران حضرت اباعبدالله حسین (ع) از بیمه نامه جدید خود رونمایی کرد.

بیمه‌نامه رهروان اربعین حسینی بیمه «ما» در دومین نمایشگاه بین‌الملی بانک، بیمه بورس و سرمایه کیش توسط علی‌اصغر مونسان، مدیرعامل منطقه آزاد کیش رونمایی شد.

شرکت بیمه «ما» به عنوان تنها شرکت بیمه‌ای صادرکننده این بیمه در مرزهای ورودی به کشور عراق در استان‌های ایلام و خوزستان ( مهران، شلمچه، چزابه و اروند) حضور دارد.

در این مراسم یک فقره بیمه‌نامه رهروان اربعین حسینی برای دکتر علی‌اصغر مونسان مدیرعامل منطقه آزاد کیش صادر شد، این بیمه‌نامه، رهروان اربعین حسینی به کربلای معلی، نجف اشرف و کاظمین را تحت پوشش بیمه‌نامه حوادث قرار می‌دهد.

اعتبار این بیمه‌نامه از ۹۴.۹.۴ تا ۹۴.۹.۱۴ است و از زمان ورود به کشور عراق در مسیر شهرهای کربلا، نجف، کاظمین یا بالعکس به مدت ۱۰ روز زائران را تحت پوشش حوادث قرار می‌دهد.

همچنین بیمه‌نامه حوادت رهروان اربعین حسینی برای پوشش زائران در برابر خطرات فوت ناشی از حادثه، نقص عضو و از کار افتادگی دائم (کلی و جزئی) و فوت ناشی از حوادث تروریستی مشمول بیمه در تمام اوقات شبانه‌روز در مسیر مرزهای جمهوری اسلامی ایران منتهی به شهرهای کربلا، نجف و کاظمین در محدوده عراق است.

این بیمه‌نامه، خطرات فوت و نقص عضو بر اثر حادثه را تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال، فوت ناشی از حادثه تروریستی را تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال و هزینه پزشکی ناشی از حادثه را تا سقف ۳۰ میلیون ریال تحت پوشش قرار داده و غرامت فوت در صورت فوت شدن بیمه‌گذار بر اثر حوادث ذکر شده، به وراث قانونی وی و در صورت نقص عضو، از کارافتادگی یا هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث مشمول بیمه، به شخص بیمه شده تعلق می‌گیرد. همچنین سقف سنی بیمه‌شدگان حداکثر ۶۵ سال تمام است.

زائران می‌توانند جهت خرید این بیمه نامه از سه روش خرید اینترنتی از پرتال شرکت بیمه «ما»، مراجعه به شعب، باجه‌ها و نمایندگی‌های بیمه «ما» در سراسر کشور و خرید از نماینده‌های بیمه «ما» زمان خروج از کشور در مرز شهرهای مهران، شلمچه، چزابه و اروند در استان‌های ایلام و خوزستان استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج