۲۶۵۷۶۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دیدار خصوصی ایوبی با مجلسی ها

رئیس سازمان سینمایی که عصر شنبه ۲۳ آبان ماه به مجلس رفته بود اعلام کرد که دیدارش با نمایندگان مجلس دیداری خصوصی بوده است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان سینمایی که عصر شنبه ۲۳ آبان ماه به مجلس رفته بود اعلام کرد که دیدارش با نمایندگان مجلس دیداری خصوصی بوده است.

دکتر حجت الله ایوبی که شنبه پیش از حضور در جشنواره فیلم کوتاه به مجلس شورای اسلامی رفته بود، بعد از حضور در پردیس سینمایی «چارسو» و در حاشیه بازدید از جشنواره فیلم کوتاه تهران درباره محتوای دیدارش با نمایندگان مجلس گفت‌: این دیدار یک ملاقات کاملا خصوصی و دوستانه بود.

وی اضافه کرد: با یکی از بزرگان مجلس گفت‌وگویی داشتیم اما این گفت‌وگو هیچ ارتباطی به سینما نداشت.

ایوبی در ادامه در پاسخ به پرسشی دیگر درباره احتمال جایگزینی مدیر دیگری به جای فرید فرخنده کیش که در حال حاضر ریاست انجمن سینمای جوانان را بر عهده دارد، تاکید کرد:‌ این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم. آقای فرخنده کیش تازه دارد در کارش مستقر می‌شود و به هیچ وجه تاکنون به مسأله تغییر ایشان فکر نکرده‌ام.

رئیس سازمان سینمایی که در این دیدار از تمام سالن‌های میزبان جشنواره فیلم کوتاه در پردیس سینمایی «چارسو» بازدید کرد با ابزار خرسندی از استقبال تماشاگران از آثار این جشنواره افزود: بعد از این همه مشکلات سینما با دیدن این سالن‌ها که همگی پر از تماشاگر بود، خستگی‌ام در رفت.

وی اضافه کرد: هیچ سالنی ندیده‌ام که لبریز از تماشاگر نباشد و عده‌ای به صورت ایستاده فیلم‌ها نبینند. این موضوع به معنای آن است که سینمای آن حالش خوب است و جوانان ما امیدوارند. به همین دلیل از آقای فرخنده کیش دبیر جشنواره و مدیر انجمن سینمای جوانان سپاسگزارم.

ایوبی در پاسخ به پرسشی دیگر درباره وضعیت مبهم اکران عمومی بعضی از فیلم‌های جشنواره فجر سال گذشته مانند فیلم «خانه دختر»، گفت:‌ فیلم‌ها خیلی آرام و درست و منطقی مراحل اکران خود را طی می‌کنند. بنا است حداکثر فیلم‌ها را اکران کنیم و اجازه ندهیم جامعه سینمایی ناامید یا دچار مشکل شوند.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که محمد حیدری دبیر جشنواره فیلم فجر و سید صادق موسوی مدیر شبکه نمایش خانگی و رئیس دفتر ایوبی،او را همراهی می‌کردند، رئیس سازمان سینمایی درباره کم شدن بودجه این دوره از جشنواره فیلم کوتاه در مقایسه سال گذشته توضیح داد: همه بخش‌های سینمایی با محدودیت بودجه روبرو هستند و این فقط به حوزه فیلم کوتاه محدود نمی‌شود بلکه مسأله عام است. زیرا امسال و سال گذشته به لحاظ بودجه جزو سالهای سخت سینما بود.

ایوبی در پاسخ به پرسشی دیگر درباره اکران فیلم‌های کوتاه که در حال حاضر روند مشخصی ندارد تصریح کرد: پیش از این هم کسی امیدوار نبود فیلم‌های مستند در گروه هنر و تجربه اکران شوند. حالا هم باید برای اکران فیلم کوتاه راهی را پیدا کنیم و بیشترین انتظارم از تلویزیون است که برای نمایش این فیلم ها همکاری کنند.

او در عین حال یادآور شد:البته سال گذشته حدود ۴۰ فیلم در گروه هنر وتجربه اکران شد اما سالن‌های این گروه محدودند. امیدوارم سال آینده ظرفیت اکران فیلم‌های کوتاه سر وسامان پیدا کند چرا که یکی از دغدغه‌های من همین حوزه است.

عصر شنبه ۲۳ آبان ماه مدیران فرهنگی همچون محمد آفریده مدیر پیشین مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و یکی از مدیران سابق انجمن سینمای جوانان، تاجیک مدیر شبکه مستند، جعفر صانعی مقدم و ... نیز در پردیس سینمایی چهارسو حضور داشتند و از آثار جشنواره فیلم کوتاه تهران دیدن کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج