جاباما
۲۶۵۸۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فیلم: خلاصه منتخب بریتانیا - منتخب جهان

در دیداری خیریه که عوایدش به سازمان حمایت از کودکان (یونیسف) می رسید، ۲ تیم منتخب بریتانیا و منتخب جهان در اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار خاطره انگیز با نتیجه ۱-۳ به نفع منتخب بریتانیا به پایان رسید.

طرفداری: در دیداری خیریه که عوایدش به سازمان حمایت از کودکان (یونیسف) می رسید، ۲ تیم منتخب بریتانیا و منتخب جهان از ساعت ۱۸:۳۰ در اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار خاطره انگیز با نتیجه ۱-۳ به نفع منتخب بریتانیا به پایان رسید.

گزارش بازی

دیدار خیریه ای که بسیاری از هواداران قدیمی فوتبال انتظارش را می کشیدند در نهایت امروز در اولدترافورد برگزار شد و بسیاری از ستارگان بزرگ دنیای فوتبال در سال های نه چندان دور گرد هم آمدند تا ضمن شرکت در یک بازی خاطره انگیز، به سازمان یونیسف کمک کرده باشند. فروخته شدن تمام بلیط های اولدترافورد نیز موجب شد تا پول زیادی برای این دیدار جمع شود.

فیلم: خلاصه منتخب بریتانیا - منتخب جهان

تنها نکته منفی این دیدار را بی شک می توان تراژدی دیشب (۱۳ نوامبر) پاریس دانست که رنگ و بوی شاد این بازی را کمی رنگ باخته کرد و همچنین موجب شد تا زین الدین زیدان - کاپیتان تیم منتخب جهان نتواند در این دیدار حضور یابد. بازیکنان دو تیم در ابتدای بازی به احترام فاجعه دیشب، یک دقیقه سکوت کردند. مشاهده این تعداد از اساطیر سابق فوتبال در کنار یکدیگر صحنه ای به یاد ماندنی را رقم زده بود.

فیلم: خلاصه منتخب بریتانیا - منتخب جهان

با این وجود، و علاوه بر غیبت موجه زیدان، تعدادی از ستاره های دیگری که نامشان در لیست این مسابقه قرار داشت، نتوانستند در این بازی شرکت کنند. ریو فردیناند به دلیل مشکلات شخصی با جان تری و اشلی کول (مرتبط با توهین های تری به برادر فردیناند، آنتون) در نهایت راضی به حضور در این دیدار نشد. ستارگان ایتالیایی تیم منتخب جهان - ماسیمو آمبروزینی، فابیو کاناوارو و الساندرو نستا نیز در این بازی غایب بودند تا تیم متخب جهان ۴ تن از ستارگانش را در اختیار نداشته باشد. پاتریک ویرا نیز دیگر غایب بزرگ این دیدار بود. در غیاب زیدان، لوئیز فیگو بازوبند کاپیتانی تیم منتخب جهان را به بازو بسته بود.

فیلم: خلاصه منتخب بریتانیا - منتخب جهان

حضور سر الکس فرگوسن، کارلو آنچلوتی و پیر لوئیجی کولینا نیز از دیگران نکات برجسته و به یاد ماندنی این بازی بود.

فیلم: خلاصه منتخب بریتانیا - منتخب جهان

فیلم: خلاصه منتخب بریتانیا - منتخب جهان

گل اول بازی در دقیقه ۱۳ و به نوستالژیک ترین شکل ممکن به ثمر رسید. روی سانتر دقیق دیوید بکهام، پل اسکولز موفق شد تا با ضربه سر، اولین گل بازی و تیمش را به ثمر برساند و یاد روزهای خوش منچستریونایتد را تازه کند.

فیلم: خلاصه منتخب بریتانیا - منتخب جهان

در دقیقه ۱۷، اوله گونار سولسشر برای تیم منتخب جهان از بازی خارج شد تا دوایت یورک وارد بازی شود. هر ۲ بازیکن از مهاجمان سابق منچستریونایتد محسوب می شوند.

در دقیقه ۲۷، نیکی بات - سرمربی فعلی تیم زیر ۱۸ سال منچستریونایتد - به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و به جای او گری مک آلیستر وارد بازی شد.

فیلم: خلاصه منتخب بریتانیا - منتخب جهان

در دقیقه ۳۳، پاس زیبای رونالدینیوییِ رونالدینیو با ضربه پشت پای پاتریک کلایورت به گل تبدیل شد، اما به دلیل آفساید، گل پذیرفته نشد.

نیمه اول با همان نتیجه ۰-۱ به نفع منتخب بریتانیا به پایان رسید.

فیلم: خلاصه منتخب بریتانیا - منتخب جهان

در نیمه دوم، اودین فن در سار و ریموند فن در گوو، دو دروازه بان هلندی شیاطین سرخ در سال های قبل، جای خود را در دروازه تیم منتخب جهان با یکدیگر عوض کردند. همچنین دیوید سیمن به جای دیوید جیمز در دروازه منتخب انگلستان قرار گرفت.

فیلم: خلاصه منتخب بریتانیا - منتخب جهان

همچنین مایکل اوون نیز در دقیقه ۵۵ به جای پیتر کراوچ وارد زمین شد و بلافاصله پس از ۷ دقیقه در دقیقه ۶۳ موفق به گلزنی شد.

فیلم: خلاصه منتخب بریتانیا - منتخب جهان

در دقیقه ۶۷، دوایت یورک موفق شد تا یکی از گل ها را برای تیم منتخب جهان جبران کند و نتیجه بازی ۱-۲ شد.

در دقیقه ۷۵ و در اتفاقی جالب، دیوید بکهام جای خود را به بروکلین بکهام - پسرش - داد.

فیلم: خلاصه منتخب بریتانیا - منتخب جهان

در دقیقه ۸۲، بکهام بار دیگر به زمین وارد شد و جا سول کمپل را گرفت. ۳ دقیقه بعد، مایکل اوون موفق شد تا برای دومین بار در این بازی گلزنی کند و منتخب بریتانیا را ۱-۳ پیش بیاندازد.

و در پایان، یک پیروزی خانگی دیگر برای سر الکس فرگوسن در اولدترافورد...

فیلم: خلاصه منتخب بریتانیا - منتخب جهان

ترکیب دو تیم

ترکیب اولیه منتخب انگلستان و ایرلند: دیوید جیمز، جیمی کرگر، جان تری، سول کمپل، فیل نویل، دیوید بکهام، نیکی بات، درن فلچر، رایان گیگز، پل اسکولز، پیتر کراوچ

ذخیره ها: دیوید سیمن، اشلی کول، سینکلر، گری مک آلیستر، الن اسمیت، مایکل اوون

ترکیب اولیه منتخب جهان: ادوین فن در سار، کافو، فرناندو کوتو، مایکل سیلوستره، لوئیز فیگو، کلارنس سیدورف، رابرت پیرس، جی سونگ پارک، رونالدینیو، پاتریک کلایورت، اوله گونار سولسشیر

ذخیره ها: ریموند فن در گوو، فرناندو هیرو، لاندن دناوان، دوایت یورک

خلاصه بازی ستارگان بریتانیا - ستارگان جهان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج