۲۶۵۸۸۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

طنز

حسادت دانشجویان دنیا به دانشجویان ایران

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:

رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم از تخصیص وام ناباروری به دانشجویان متأهل خبر داد و گفت دانشجویان می‌توانند با پرداخت یک‌میلیون‌و‌نیم قضیه را حل کنند. این مقام مسئول گفت ما حساب کردیم و حل آن قضیه هفت ‌میلیون تومان هزینه دارد که دانشگاه نصفش را بدهد و یک‌ونیم هم وام باشد و یک‌ونیم هم خود دانشجو بدهد تا قضیه‌اش حل شود. با انتشار این خبر موجی از شادی دانشجویان را دربر گرفت و تمام درختان دانشگاه‌های کشور در تشکر از این تصمیم یکهو بارور شدند و گفتند با عملکرد دقیق مسئولان پاییز هم بهاره.

دانشجویان جهان اما با تجمع جلو دانشگاه‌های خود نسبت به بی‌توجهی مسئولان به قضایای اصلی دانشجویی اعتراض خود را اعلام کردند. این دانشجویان با حمل پلاکاردهایی با مضمون «دانشجو می‌میرد... ناباروری نمی‌پذیرد...» پیام خود را به گوش جهانیان رساندند.

جک ناباروریان به خبرنگار آچارکشی گفت: «مسئولان ما اصلا فکر ما نیستند... ما خیلی ناراحتیم که به ما فشار می‌آوردند تا درجه علمی دانشگاه‌های ما در جهان افت نکند درحالی‌که اگر ما همین فشار را به خودمان بیاوریم بارور می‌شویم...».

همچنین بارو بارورنمی‌شمیان، از دانشجویان دانشگاه خارج، گفت: «کاش ما دانشجوی ایران بودیم چون آنجا به باروری ما خیلی اهمیت می‌دهند. متأسفانه دانشگاه‌های ما نه‌تنها در زمینه باروری ما تلاشی نمی‌کنند بلکه ما را عقیم می‌کنند تا تمام زورمان را سر تولید علم بگذاریم؛ زوری که می‌توانیم سر تولید بچه بگذاریم».

در پایان، دانشجوی ورودی ٩٤ به خبرنگار ما گفت با تلاش مسئولان برای بالابردن سطح علمی دانشگاه‌ها، ازدواج دانشجویی، اردوی دانشجویی، کمک‌هزینه خرید جهیزیه دانشجویی، وام رفع مشکل ناباروری دانشجویی، وام سیسمونی دانشجویی و... در نظر گرفته شده است که دستشان درد نکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • malii

      جاااااااااان؟

    • بدون نام

      واقعا همین طوره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج