۲۶۶۳۷۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سبک روستیک را به منزل خود بیاورید!

نیاکان ما شاید هرگز تصور نمی کردند آنچه را که آنها برای ساخت و ساز خانه و محل زندگی شان و رفع نیاز هایشان استفاده می کنند، روزی تبدیل به مد روز و یکی از سبک های طراحی داخلی شود.

وب سایت چیدانه: سبک روستیک شاهدی بر این مدعا است که همه چیز دوباره تکرار می شود. نیاکان ما شاید هرگز تصور نمی کردند آنچه را که آنها برای ساخت و ساز خانه و محل زندگی شان و رفع نیاز هایشان استفاده می کنند، روزی تبدیل به مد روز و یکی از سبک های طراحی داخلی شود.

سبک روستیک را به دکوراسیون منزل خود بیاورید!

سبک روستیک را به منزل خود بیاورید!

سبک روستیک با ریشه های بی تکلفش، اشکال و بافت های ارگانیکش و گرما و صمیمیت طبیعی اش به همان اندازه که در خارج از شهرهای بزرگ پرطرفدار است، در داخل آن ها نیز نفوذ کرده و جایگاه ویژه ای دارد. فضاهای داخلی روستیک حسی از ارتباط با گذشته دارند که به سختی می توان در برابر آن تاب آورد. آنها فضاهایی صادقانه و بی تکلف، طبیعی و یادآور گذشته ی ساده ی ما هستند. در جهانی که همه چیز مجازی است، سبک روستیک آشکارا و شجاعانه واقعی است. اگر مشتاقید درباره ی سبک روستیک بیشتر بدانید با چیدانه همراه باشید تا ۸ ویژگی برجسته ی این سبک را با هم مرور کنیم...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


از هنر خانم های با سلیقه ایرانی ایده بگیرید (۴)

وقتی صحبت از معرفی خانم های باسلیقه ایرانی می کنیم، منظورمان این نیست که قرار است فقط بانوهایی را که در ایران زندگی می کنند را به شما معرفی کنیم نه. خانم های باسلیقه ایرانی در هر گوشه و کنار جهان می توانند حضور داشته باشند، دست به هنرنمایی بزنند و سفیری باشند برای فرهنگ و هنر و سلیقه ایرانی که همیشه ناب و خاص بوده و هست.

سبک روستیک را به منزل خود بیاورید!

این بار در سری مطالب از هنر خانم های با سلیقه ایرانی ایده بگیرید به سراغ دختر ایرانی با سلیقه ای رفته ایم که در آلمان زندگی می کند ولی همچنان می شود ذوق و سلیقه خاص یک بانوی ایرانی را در عکس میزهای غذای خوش آب و رنگی که در صفحه اینستاگرامش منتشر می کند، دریافت. با ما در چیدانه همراه باشید تا در کنار هم بیشتر با ذوق و سلیقه نازنین سین این دختر با سلیقه ایرانی آشنا شویم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


برچسب شیشه مات کن، راه حلی آسان برای حفظ حریم خصوصی

نمی دانم آیا شما هم به استفاده از برچسب های شیشه مات کن فکر کرده اید یا نه. راستش را بخواهید کمی تصمیم گیری در رابطه با آن ها سخت است. این که نمی دانید بعد از نصب آن ها آیا باز هم پنجره ها برایتان کارایی خواهند داشت یا نه.

سبک روستیک را به منزل خود بیاورید!

راستش را بخواهید شیشه مات کن ها نوعی از پرده ها هستند که حس خصوص بودن بیشتری را به فضای داخلی خانه تان می دهد و در عین حال که از حریم خصوصی شما را حفظ می کند باعث می شود تا بتوانید به میزان کافی از نور طبیعی روز هم بهره مند شوید. در ضمن آن ها مانند پرده های پارچه ای جلوی سیرکولاسیون هوا را نمی گیرند و از این نظر نسبت به پرده های معمولی برتری دارند. اگر مایل هستید تا اطلاعات بیشتری را در رابطه با بر چسب های شیشه مات کن به دست بیاورید با چیدانه در این مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


معماری ساختمان کتابخانه ملی ایران

کتاب ها سرمایه های فرهنگی و علمی هر سرزمینی هستند. دنیای پر رمز و راز آنها حتی اگر تمام لحظات زندگی یک انسان صرف خواندن آنها شود، پایانی نخواهد داشت. حفظ، نگهداری و در دسترس بودن این سرمایه های گرانبها تا جایی اهمیت دارد که در گوشه و کنار شهر ها و حتی روستاهای سراسر جهان کتابخانه های کوچک و بزرگی را می بینیم که همین هدف را دنبال می کنند.

سبک روستیک را به منزل خود بیاورید!

در این میان ساختمان کتابخانه های ملی هر کشور از ارزش و اهمییت بیشتری برخوردار هستند. در مطالب گذشته ۵ کتابخانه معتبر در تهران برای اهل کتاب معرفی کرده ایم. همراه با چیدانه با ساختمان کتابخانه ملی ایران بیشتر آشنا شوید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۱۰ ایده خیره کننده برای دیوار بین کابینت آشپزخانه

کاشی های قدیمی که در آشپزخانه ها استفاده می شدند، همچنان دوست داشتنی اند. اما بسیاری از ما دیگر از تکرار آن ها خسته شده ایم و دلمان می خواهد رنگ و رویی تازه بر دیوار آشپزخانه ی خود ببینیم. امروزه مواد و مصالح بسیار متنوعی پا به عرصه ی طراحی داخلی گذاشته اند که در این میان گزینه های بی شماری برای دیوار بین کابینت آشپزخانه به چشم می خورد.

سبک روستیک را به منزل خود بیاورید!

پس ارزش دارد که برای انتخاب گزینه ای متفاوت و زیبا برای دیوار بالای سینک و اجاق گاز مان زمان بگذاریم. چیدانه در اینجا ۱۰ ایده ی متفاوت و چشم گیر برای دیوار بین کابینت پیشنهاد می دهد که ممکن است برای تان جذاب باشد و بخواهید از آن ها در دکوراسیون منزل تان استفاده کنید. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج