۲۶۶۴۹۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سعید مرتضوی تفهیم اتهام شد

سعید مرتضوی مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی و دادستان سابق تهران در نخستین جلسه دادگاهش در ارتباط با دو فقره از شکایت ها درباره وی مورد تفهیم اتهام قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا: سعید مرتضوی مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی و دادستان سابق تهران در نخستین جلسه دادگاهش در ارتباط با دو فقره از شکایت ها درباره وی مورد تفهیم اتهام قرار گرفت.

نخستین جلسه دادگاه سعید مرتضوی با موضوع شکایت شکات خصوصی صبح روز شنبه درشعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری ۲ تخلفات کارکنان دولت به ریاست قاضی حیدری برگزار شد.

در این جلسه از دادگاه، عباس پالیزدار به عنوان شاکی ردیف اول و مصطفی ترک همدانی وکیل شکات سازمان تامین اجتماعی به عنوان شاکی ردیف دوم حضور داشتند.

در آغاز نخستین جلسه دادگاه سعید مرتضوی به دستور قاضی دادگاه، شکایت عباس پالیزدار مبنی بر افترا و اعتراض به بازرسی از منزلش در زمان ریاست مرتضوی بر دادستانی تهران مطرح شد و این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

سپس، مصطفی ترک همدانی با حضور در جایگاه، شکایت شکات سازمان تامین اجتماعی را قرائت کرد که به دلیل ضیق وقت، بررسی شکایت قرائت شده به تاریخ بعدی دادگاه مرتضوی موکول شد.

جلسه دوم دادگاه سعید مرتضوی در ارتباط با شکایت شکات سازمان تامین اجتماعی شانزدهم دی ماه سال جاری برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهرخ

      بیشتر به یک فیلم شباهت داره اونهم فیلمی که بر اساس واقعیت نیست ،چرا این بابا که محکومیت زندان داره حالاتوی زندان نیست وهنوز با محافظ وخدم وحشم رفت وآمد میکنه، چطوره کسی که در دادگاهی محکوم به زندان میشه بلافاصله بعد از ختم جلسه با دستبند وبگیر وببند روانه زندان میشه ولی این بابا منتظره که چه وقت اجرای احکام اقدام کنه ؟!!!!مگر ممکنه قانون برای مردم مملکتی یکسان نباشد وچند گانه عمل کند که اگر اینطور باشد دیگر قانون نیست وآنوقت باید گفت که ترازوی عدالت باید به تعمیر گاه فرستاده بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج