جاباما
۲۶۶۵۳۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اپل رقیب PayPal می شود

درصد زیادی از مردم امریکا از سرویس هایی مانند PayPal برای انتقال پول بصورت Peer-to-Peer استفاده می نمایند، همین مساله موجب شده تا اپل سرویس خود را برای رقابت با چنین سیستم هایی تا سال ۲۰۱۶ عرضه نماید.

وب‌سایت TopInEarth: درصد زیادی از مردم امریکا از سرویس هایی مانند PayPal برای انتقال پول بصورت Peer-to-Peer استفاده می نمایند، همین مساله موجب شده تا اپل سرویس خود را برای رقابت با چنین سیستم هایی تا سال ۲۰۱۶ عرضه نماید.

وال استریت ژورنال در گزارشی خبر داده که شرکت اپل با شماری از موسسات مالی و بانک‌ ها نظیر جی‌پی مورگان، ولز فارگو، کپیتال وان فایننشال و یو.اس بنکورپ گفتگو کرده و تصمیم دارد تا سیستم سرویس پرداخت پول خود را در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه نماید.

اپل رقیب PayPal می شود

غیر از PayPal، سرویس های دیگری مانند Venmo ،Square و Google در این زمینه فعالیت دارند. با استفاده از پی پال کاربران می توانند تا با نصب اپلیکیشن کلاینت مربوطه، تنها با وارد کردن شماره‌ تلفن یا ایمیل مخاطب خود، مبلغ مورد نظر را به وی انتقال دهند. این مبلغ می‌تواند اعتبار موجود در حساب کاربری پی‌پال کاربر مورد نظر یا مبلغی از کارت اعتباری وی باشد که به این حساب کاربری متصل شده است.

تیم کوک حاضر در ایرلند گفته است که این شرکت خواستار تبدیل شدن به یک بانک نبوده و فقط در فکر گسترش دامنه فعالیت های Apple Pay است. سرویس P۲P یکی از مشخصه های برتر اپل پی می باشد.



امسال شرکت گوگل Android Pay را معرفی کرده بود که چند ماه بعد به کلاینت انتقال Peer-to-Peer تبدیل شد. عاملی که می تواند اپل را همردیف با رقبا قرار دهد، امکان ارتباط سرویس خود با سیستم clearXchange است که هم اکنون بانک‌ها برای انتقال نقطه به نقطه‌ پول مورد استفاده قرار می‌ دهند که پول را از طریق ادرس ایمیل یا شماره تلفن منتقل می نماید.

بعلاوه شرکت های متصدی در سرویس انتقال پول نقطه به نقطه‌ اپل نیازی به پرداخت درصدی به این شرکت ندارند. ظاهرا تنها اپل تصمیم گرفته تا از این سیستم برای جلب توجه کاربران ایفون و نه بعنوان یک منبع درامدزا استفاده کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج