۲۶۶۵۴۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بارش شدید باران در ۸ استان کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح وضعیت بارشی کشور در روزهای آینده، از بارش شدید ۸ استان کشور در روز سه‌شنبه خبر داد و استان‌های پربارش روز چهارشنبه را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح وضعیت بارشی کشور در روزهای آینده، از بارش شدید ۸ استان کشور در روز سه‌شنبه خبر داد و استان‌های پربارش روز چهارشنبه را اعلام کرد.

احد وظیفه گفت: بر اساس داده‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی از بعدازظهر امروز با ورود یک سامانه بارشی به کشور از شمال غرب و غرب کشور، ابرناکی و بارش باران آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه روز سه‌شنبه، ۲۶ آبان، گستره بارش، برخی مناطق جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس، سواحل جنوبی خزر و دامنه‌های البرز را فرا می‌گیرد، افزود: شدت بارش در این روز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، کرمانشاه، ایلام، لرستان و شمال خوزستان خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه روز چهارشنبه ۲۷ آبان، علاوه بر مناطق یاد شده برای بخش‌هایی از شمال شرق و مرکز کشور نیز بارش پیش‌بینی می شود، گفت: شدت بارش در این روز در استان‌های گیلان، غرب مازندران، اردبیل، قزوین، زنجان، مرکزی، لرستان، همدان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، ایلام و خوزستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه وزش باد شدید جنوبی در سواحل دریای خزر سبب افزایش نسبی دما خواهد بود، افزود: این درحالیست که در روز چهارشنبه نفوذ جریانات سرد شمالی بر روی سواحل دریای خزر سبب کاهش محسوس دما خواهد شد.

به گفته وظیفه، بارش در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز و زاگرس به صورت بارش برف و در برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور به صورت رگبار باران گاهی با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. همچنین سواحل دریای خزر نیز در اواخر وقت روز سه‌شنبه و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهارکرد: آسمان امروز تهران، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر، با بیشینه و کمینه دمای ۱۸ و ۸ است، همچنین آسمان این استان در روز سه‌شنبه، نیمه ابری و غبارآلود، بتدریج افزایش ابر، در بعدازظهر بارش باران، گاهی وزش باد، در ارتفاعات بارش برف و در روز چهارشنبه، ابری و بارش باران، در ارتفاعات بارش برف، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای به ترتیب ۱۵ و ۹ و ۱۲ و ۶ خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج