۲۶۶۶۲۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فابیوس: ایران از بشار اسد حمایت می‌کنند

وزیر خارجه فرانسه در سخنانی عنوان کرد که در موضوع سوریه ایرانی‌ها بر حضور بشار اسد در منصب خود اصرار دارند.

خبرگزاری تسنیم: وزیر خارجه فرانسه در سخنانی عنوان کرد که در موضوع سوریه ایرانی‌ها بر حضور بشار اسد در منصب خود اصرار دارند.

لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه درباره نشست وین برای بررسی موضوع سوریه گفت که این نشست موجب پیشرفت در مسیر دستیابی به راه حل برای پایان دادن به بحران این کشور شده است.

فابیوس که در حاشیه کنفرانس سران گروه ۲۰ در ترکیه سخن می‌گفت، اعلام کرد که اختلاف برسر بقای بشار اسد در قدرت در سوریه هنوز ادامه دارد.

وی افزود: ما درخصوص مسئله سوریه در وین گفتگو کردیم. جان کری وزیر امور خارجه آمریکا نماینده طرف آمریکایی بود و سرگئی لاوروف همتای روسی او نیز نماینده روسیه بود. نمایندگانی از ایران و کشورها دیگر نیز حضور داشتند. ما درخصوص راه حل بحران سوریه پیشرفتهایی کردیم اما این توافقات درباره همه امور نبود و خصوصاً درباره آینده اسد توافق نشد. ایرانی‌ها می‌گویند وی حتماً باید باقی بماند اما دیگران می‌گویند که ضرورت دارد انتقال مسالمت جویانه قدرت با حضور شماری از مخالفان و رژیم فعلی صورت گیرد و به دوره ریاست جمهوری دیگری برای اسد نیازی نیست زیرا این مسئله هرگونه راه حل بحران سوریه را با مانع روبرو می سازد.

وزیر خارجه فرانسه در بخش دیگری از سخنانش گفت: فرانسه همواره تاکید کرده است که در برابر هرگونه تهدیدات و حملات داعش در چارچوب دفاع از خود عمل می‌کند. ما در گذشته این کار را کرده‌ایم و امروز نیز آن را تکرار می‌کنیم. حمله به رقه نیز در همین چارچوب است. در این منطقه مرکز عملیاتی وجود دارد که متعلق به داعش است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج