۲۶۶۶۴۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عربستان به فکر قطعی کردن صعود

بررسی گروه ۱ مقدماتی جام جهانی در آسیا

عربستانی ها با امتیازی که بعد از پنج بازی به دست آوردند توانستند خیال خود را تاحدود زیادی از صعود به مرحله بعد راحت کنند.

ورزش سه: عربستانی ها با امتیازی که بعد از پنج بازی به دست آوردند توانستند خیال خود را تاحدود زیادی از صعود به مرحله بعد راحت کنند.

عربستان و امارات دو تیمی هستند که در این گروه یک بازی کمتر از سایر تیم ها دارند، آنها در این هفته به میدان می روند تا بتواند خود را به صعود نزدیک کنند.

تیم ها و امتیازات

در این گروه در حال حاضر عربستانی ها صدرنشین هستند و اماراتی ها نیز به دنبال آنها قرار دارند. عربستان در ۵ بازی خود توانسته ۱۳ امتیاز کسب کند و امارات نیز با همین تعداد بازی ۱۰ امتیازی است، فلسطین با ۶ بازی و ۹ امتیاز، مالزی با ۶ بازی و ۴ امتیاز و تیمورشرقی با ۶ بازی و ۲ امتیاز تیم های دیگر این گروه هستند.

تیمور شرقی - عربستان

این بازی که در ساعت ۱۰:۳۰ آغاز خواهد شد می تواند یک دیدار راحت برای تثبیت صدرنشینی عربستانی ها تلقی شود، آنها که بازی رفت را در خانه خود توانستند با ۷ گل حریف خود را شکست دهند با این بازی می توانند ۱۶ امتیازی شوند و صعود خود را به واقعیت نزدیک تر کنند. عربستانی ها در بازی گذشته خود به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل در مقابل فلسطین نتوانستند دست پیدا کنند و در طرف مقابل تیمورشرقی ۸ بار دروازه خود را در مقابل امارات بازشده دید.

مالزی - امارات

این بازی که ساعت ۱۶:۱۵ آغاز خواهد را می توان یک دیدار راحت برای اماراتی ها دانست که به واسطه نتیجه آن می توانند حداقل دومی خود را در این گروه مسجل کنند. بازی رفت این دو تیم یکی از پرگل ترین بازی های این مسابقات بود، دیداری که اماراتی ها توانستند با نتیجه سنگین ۱۰ بر ۰ از سد حریف خود بگذرند. البته آنها با توجه به پیروزی پرگل ۸ بر ۰ در بازی قبلی خود برای این دیدار نیز از روحیه بالا برخوردار هستند.

زهردارترین و کم اثرترین خط حمله

اماراتی ها با ۲۰ گل زده بهترین خط حمله این گروه را از آن خود کرده اند، نکته جالب دومین تیم هجومی این گروه است که به طور مشترک در دست عربستان و فلسطین است، آنها تاکنون توانستند ۱۵ بار دروازه حریفان را باز کنند. مالزی و تیمورشرقی نیز با زدن تنها دو گل کم اثرترین خط حمله را در این گروه دارند.

بهترین و بدترین خط دفاع

تیم ملی امارات با تنها ۲ گل خورده بهترین خط دفاعی را در این گروه برای خود ساخته است، این در حالی است که مالزیایی ها با ۲۶ گل خورده که ۱۰ تای آن تنها در یک بازی بوده است بدترین خط دفاعی را از آن خود کرده اند.

بازیکنان برتر

احمد خلیل اماراتی با به ثمر رساندن ۹ گل توانسته تاکنون به عنوان آقای گل این بازی ها مطرح شود و پس از او نیز محمد السهلاوی از عربستان که توانسته ۸ بار دروازه حریفان را باز کند را می توان زهردارترین بازیکنان حاضر در این گروه دانست.

بررسی گروه 1 مقدماتی جام جهانی در آسیا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج