۲۶۶۶۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تلاش اردن برای صدرنشین ماندن

بررسی گروه ۲ مقدماتی جام جهانی در آسیا

اردنی ها تاکنون توانسته اند قهرمان جام ملت ها را پایین تر از خود نگه دارند و بعد از برگزاری ۵ بازی خود را به عنوان شانس اول صعود مطرح کنند.

ورزش سه: اردنی ها تاکنون توانسته اند قهرمان جام ملت ها را پایین تر از خود نگه دارند و بعد از برگزاری ۵ بازی خود را به عنوان شانس اول صعود مطرح کنند.

هر دو شانس اصلی صعود، یعنی اردن و استرالیا به میدان خواهند رفت تا انجام بازی ششم خود تکلیف صدرنشینی در این گروه را مشخص کنند.

تیم ها و امتیازات

اردنی ها نیز به مانند صدرنشین گروه اول این رقابت ها ۱۳ امتیازی هستند و این روزها جلوتر از استرالیایی قرار دارند که با بازی مساوی و کسب ۱۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد، قرقیزستانی ها با ۶ بازی و ۸ امتیاز، تاجیکستان با ۶ بازی و ۵ امتیاز و بنگلادش نیز با ۶ بازی و ۱ امتیاز تیم های دیگر گروه دوم این رقابت ها هستند.

بنگلادش - استرالیا

در این بازی که در ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد استرالیایی ها به سه امتیاز آن نیاز شدید دارند چرا که آنها برای عقب نماندن از شانس صدرنشینی و صعود به عنوان تیم اول باید این بازی راحت را با پیروزی پشت سر بگذارند. بازی رفت این دو تیم در خانه استرالیایی ها با ۵ گل به سود این تیم به پایان رسید. در دیار قبلی نیز این تیم توانست با ۳ گل از سد قرقیزستان بگذرد و بنگلادشی ها نیز با با ۵ گل دیدار خود را به تاجیکستان واگذار کردند.

قرقیزستان - اردن

به مانند بازی اول این گروه این بازی نیز که از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز خواهد شد برای تعیین صدرنشینی از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. بازی رفت این دو تیم با تساوی بدون گل در اردن به پایان رسید و دو تیم با دو نتیجه متفاوت به این بازی رسیدند، اردنی ها تاجیکستان را شکست دادند و قرقیزستان نیز در مقابل استرالیا شکست خوردند.

زهردارترین و کم اثرترین خط حمله

قهرمان جام ملت ها با ۱۳ گلی که وارد دروازه حریفان کرده است توانسته نام خود را به عنوان هجومی ترین تیم این گروه مطرح کند و بنگلادش نیز با تنها ۲ گل زده ضعیف ترین قوای هجومی را در این گروه داراست.

بهترین و بدترین خط دفاع

اردنی ها با تنها یک گل خورده یکی از بهترین خطوط دفاعی را در بین تمام تیم های شرکت کننده داراست و بنگلادش نیز با دریافت بیست گل یکی از بدترین ها را به نام خود زده است.

بازیکنان برتر

مانوچخر ژالیلوف، مهاجم تاجیکستانی که تاکنون توانسته ۵ بار برای تیمش گلزنی کند زهردارترین بازیکنی است که در بین تیم های این گروه حضور دارد.

بررسی گروه 2 مقدماتی جام جهانی در آسیا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج