جاباما
۲۶۶۷۹۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

در نورپردازی منزل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

نورپردازی یکی از مهم ترین عناصر طراحی داخلی است که متاسفانه به میزان زیادی نادیده گرفته می شود.

وب سایت چیدانه: نورپردازی یکی از مهم ترین عناصر طراحی داخلی است که متاسفانه به میزان زیادی نادیده گرفته می شود. ایجاد فضاهای زیبا تنها زمانی ارزشمند است که نور کافی برای دیدن آن ها وجود داشته باشد.

در نورپردازی منزل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در نورپردازی منزل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

علاوه بر این نورپردازی بر حس و حال و کیفیت فضا نیز تأثیر به سزایی دارد. پس حتما پیش از اجرا یا بازسازی دکوراسیون داخلی، برنامه ی نورپردازی آن را مشخص کنید تا مکان سیم های برق نیز تعبیه شود. در این مطلب ما چند نکته ی نورپردازی ایده آل برای فضاهای مختلف خانه را به شما یادآور می شویم که امیدواریم به کارتان آید. با چیدانه همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۷ آتشدان یا شومینه فضای باز گرمابخش حیاط خانه!

آتشدان ها جز جذاب ترین مبلمان فضای بیرونی هستند که اتفاقا خیلی هم به درد روزهای سرد پاییزی و زمستانی می خورند و باعث می شوند تا حتی در روز های سرد هم بتوان از فضای بالکن پاسیو و یا حیاط خلوت استفاده کرد.

در نورپردازی منزل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

آتشدان ها معمولا دارای دو نوع هیزمی و گازی هستند، که بر حسب شرایط و سلیقه تان هر کدام را که فکر کردید برای محوطه بیرونی خانه تان مناسب تر است را می توانید انتخاب کنید. حالا هم که روزها بنا به سرد تر شدن گذاشته اند ما هم تصمیم گرفتیم تا اطلاعاتی را راجع به آتشدان ها برای تان جمع آوری کنیم، تا حتی در این روز ها هم بتوانید از دورهمی های خودمانی در فضای بیرونی خانه تان بهره ببرید، پس با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۷ ایده برای مخفی کردن ستون ها در دکوراسیون داخلی

در نورپردازی منزل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

یکی از مشکلات امروزی در بسیاری از فضاها حضور سازه هایی مانند تیر ها و ستون ها است که نمای نامطلوبی را ایجاد می کند، و در اکثر موارد علاوه بر اینکه دید مخاطب را نسبت به فضا را مختل می کند، موقعیت چیدمان مبلمان را مختل می کند. امروز در چیدانه راه کار هایی آسان و مقرون به صرفه را برای پوشاندن و مخفی کردن ستون های مزاحم ارائه می دهیم، با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


راهنمای خرید کفپوش و کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل

گذشت زمانی که برای خریدن پارکت و کاغذدیواری به یک مغازه سر می‌زدید و مدلی مطابق سلیقه‌تان انتخاب می‌کردید. این روزها آنقدر تنوع طرح‌های کاغذدیواری، رنگ‌ها و مدل‌های پارکت‌های چوبی و لمینت زیاد شده که به این راحتی‌ها نمی‌توانید تصمیم بگیرید. حتی گاهی با وجود اینکه می‌دانید باید سراغ چه مدلی بروید وقتی با تنوع طرح‌ها و رنگ‌ها مواجه می‌شوید دست و پای‌تان را گم می‌کنید و نمی‌توانید تصمیم بگیرید.

در نورپردازی منزل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

به یاد داشته باشید برای یک خرید مناسب همواره باید تصویر کلی از فضای داخلی خانه‌تان را در ذهن داشته باشید. جالب است بدانید این روزها شرکت‌هایی هستند که سعی دارند تمام متریال‌هایی که تولید می‌کنند سازگار با چرخه محیط زیست باشد و به طبیعت بازگردد. در ادامه می خواهیم از تجربات این شرکت استفاده کنیم و به شما بگوییم برای انتخاب کاغذدیواری، پارکت چوبی و لمینت چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویلای برادر کوچکتر در لواسان تهران

در نورپردازی منزل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

همیشه طراحی هایی حائز اهمیت و تقدیرند که یک چالش بزرگ را با خود به همراه داشته باشند، چالشی که از دلش بتوان بنایی خلق کرد پر کاربرد و منحصر به فرد که مثلش را نتوانی در جایی بیابی، ویلای برادر کوچکتر ساخته ی دست علیرضا تغابنی از دفتر معماری "دیگر" همان یکی از همان بناهای منحصر فرد در لواسان است که علیرضاتغابنی این معمار برجسته به خوبی از پس آن برآمده است و توانسته رتبه سوم مشترک جایزه معمار در بخش مسکونی تک واحدی، سال ۱۳۹۴ را از آن خود کند با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار آن سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج