۲۶۶۸۴۹
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

ال جی G۵ با بدنه فلزی می آید

طبق جدیدترین شایعات که توسط منابع خبری کشور کره جنوبی منتشر شده‌اند، جی ۵ ال‌جی بدنه‌ی کاملا فلزی خواهد داشت که البته انتظار این امر را هم داشتیم.

zoomit.ir - محسن کریمی:برای علاقمندان گوشی‌های هوشمند ال‌جی که از طرفی طرفدار این برند هستند و از سوی دیگر لوکس بودن یک گوشی هوشمند را در فلزی بودن آن می دانند، جی ۵ ال‌جی محکوم به فلزی بودن است. به تازگی خبرهایی در این مورد منتشر شده است.

ال جی G5 با بدنه فلزی می آید

اگر بخاطر داشته باشید اردیبهشت امسال بود که گوشی هوشمند جی ۴ ال‌جی معرفی شد؛ بنابراین انتظار داریم که طبق برنامه زمان‌بندی معرفی گوشی‌های پرچمدار ال جی، نسل بعدی این گوشی هوشمند هم اردیبهشت سال آینده معرفی شود. با وجود این که تقریبا ۶ ماه از زمان معرفی جدیدترین پرچمدار ال‌جی گذشته است، ولی شایعات زیادی در مورد نسل بعدی آن یعنی، جی ۵ ال جی آغاز شده است.

طبق جدیدترین شایعات که توسط منابع خبری کشور کره جنوبی منتشر شده‌اند، جی ۵ ال‌جی بدنه‌ی کاملا فلزی خواهد داشت که البته انتظار این امر را هم داشتیم. از آنجایی که گوشی هوشمند V۱۰‌ ال‌جی دارای فریم فلزی Dura Guard است، بدنه‌ی تمام فلزی جی ۵ چندان دور از انتظار نیست. حالا باید ببینیم که ال‌جی در عمل این کار را انجام می‌دهد یا تصمیم دیگری برای طراحی جی ۵ خود دارد.

در سال میلادی جاری، سامسونگ رقیب اصلی ال‌جی در کشور کره جنوبی، چهار گوشی هوشمند فلزی را به بازار عرضه کرده است. هواوی سومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند در دنیا هم مدت ها است که به تولید گوشی‌های فلزی روی آورده است؛ اپل هم که پیشتاز تولید گوشی‌‌های هوشمند فلزی است. در واقع با نگاهی کلی به محصولات سایر شرکت‌های اصلی و معتبر تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، به نظر می‌رسد فقط ال‌جی است که هنوز بطور جدی وارد دنیای گوشی‌های فلزی نشده و قدم‌های نخست خود را در این زمینه برمی دارد. شاید جی ۵ ال‌جی با طراحی کاملا فلزی تبدیل به یکی از زیباترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۶ شود. نظر شما چیست؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • user

      وای من g3 دارم
      G5میخوااااااااااااام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج