۲۶۶۹۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

آمدن شریفی نیا، امینی را فراری داد؟

انتخاب هایی که شریفی نیا برای نقش های این سریال داشته باعث شد امینی که تجربه ساخت مجموعه پرطرفدار پلیسی را در کارنامه اش دارد از ساخت فیلم ماتادور انصراف دهد.

آمدن شریفی نیا، امینی را فراری داد؟

تماشا: در حالی که سه روز پیش با علیرضا امینی گفت و گو کردیم و او از ساخت سریال ماتادور خبر داده بود روز گذشته امینی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا عنوان کرد که از ساخت این سریال انصراف داد. امینی در این باره گفته است: «با وجود اینکه دو ماه پیش تولید انجام داده بودیم روز گذشته به دو دلیل انصرافم را از این پروژه اعلام کردم.

دلیل اول عدم قبول بازنویسی فیلمنامه بود که من و زامیاد سعدوندیان در حال انجام آن بودیم. دلیل دوم هم حضور دو تن از عوامل تحمیلی به سریال بود که ترجیح دادم وارد چنین فضایی نشوم. با اتفاقی که رخ داده در حال پیگیری کار سینمایی ام به نام «بلوک 9 خروجی 2» هستم که به زودی وارد پیش تولید این کار خواهیم شد.»

آمدن شریفی نیا، امینی را فراری داد؟

گفته می شود مسئولان ناجی هنر اصرار فراوانی به حضور محمدرضا شریفی نیا و انتخاب بازیگران توسط او داشتند که همین موضوع به اضافه انتخاب هایی که شریفی نیا برای نقش های این سریال داشته باعث شد امینی که تجربه ساخت مجموعه پرطرفدار پلیسی را در کارنامه اش دارد از ساخت این پروژه انصراف دهد.

حسام نواب صفوی و نیما شاهرخ شاهی از گزینه های شریفی نیا برای بازی در نقش های اصلی این سریال بودند که در قبال پیشنهادهایی همچون حامد بهداد و میلاد کی مرام که از جانب علیرضا امینی مطرح شده بود، داده شده است. حالا باید منتظر ماند و دید که محمدرضا شریفی نیا با بازیگرانی که انتخاب می کند در ادامه و بدون حضور امینی چقدر می تواند موفق عمل کند.

البته در این میان برای کارگردانی این سریال گزینه هایی مثل بهرام بهرامیان و جواد مزآبادی مطرح شده اند که به نظر می رسد شانس بیشتری برای ساخت ماتادور دارند. گفتنی است منتظرالمهدی تهیه کننده و رئیس ناجی هنر چندی پیش عنوان کرده بود که با توجه به زمان کمی که برای تولید این سریال داریم زمان پخش آن را به زمان دیگری موکول می کنیم و دیگر برای هفته پلیس این مجموعه را نمی سازیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نمیدونم

      من نمیدونم این شریفی نیا روچرا اینقد گنده کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همش باند بازی همش اههههههههههههههههههههههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج