۲۶۶۹۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیانی: قلعه‌نویی با بخشش نکونام بزرگ شد

شاهرخ بیانی مربی سابق استقلال معتقد است که آشتی‌کنان امیر قلعه‌نویی و نکونام به نفع فوتبال بود.

ورزش سه: شاهرخ بیانی مربی سابق استقلال معتقد است که آشتی‌کنان امیر قلعه‌نویی و نکونام به نفع فوتبال بود.

بیانی گفت: در ابتدا ما برای حضور در دادگاه به عنوان شاهد رفته بودیم ولی خوشبختانه در ادامه آشتی‌کنان اتفاق افتاد و همه چیز ختم به خیر شد.

قاضی پرونده برای آشتی‌کنان شیرینی داد

من ۳۵ سال است که امیر قلعه‌نویی را می شناسم او آدمی نیست که برای کسی بد بخواهد مخصوصا وقتی یک نفر شاگردش باشد. قبل از اینکه جلسه دادگاه شروع شود، من آرش برهانی را کنار کشیدم و به او گفتم اگر نکونام جلو برود، صورت امیرخان را ببوسد و از او عذرخواهی کند همه چیز ختم به خیر می شود. وقتی که به اتاق دادگاه برگشتیم، قاضی پرونده هم دوست داشت آشتی‌کنان اتفاق بیافتد. آقای عرب هم امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام را به حضرت رقیه(س) که روز شهادتش بود قسم داد که با هم آشتی کنند. بعد از آن هم قاضی با شکلات‌هایی که در اتاقش داشت به عنوان شیرینی از ما پذیرایی کرد.

حرمت مربی باید حفظ شود

نه جواد نکونام آدم کوچکی است و نه امیر قلعه‌نویی. امسال آخرین سالی است که نکونام به عنوان بازیکن فعالیت دارد و بعد از آن وارد جرگه مربیان می شود. او باید بداند که برای یک مربی چقدر مهم است که حرمت‌ها حفظ شود. به هر حال آقای قلعه‌نویی سرمربی او بوده. نکونام هم یکی از بازیکن‌های بزرگ تیم‌ملی بود. خدا را شکر که قبل از اینکه حکم قضایی صادر شود این ماجرا ختم به خیر شد. به عقیده من از اختلافاتی که میانی اهالی فوتبال به وجود می‌آید، کل فوتبال ضرر می‌کند.

گله قلعه‌نویی از نکونام

بعد از آنکه نکونام به سمت آقای قلعه‌نویی رفت و اشتی کردند نوبت به گله کردن امیر قلعه‌نویی از نکونام رسید. او به نکونام گفت من خودم تو را به استقلال آوردم، چرا بعد از اینکه به تیم آمدی پشت سر من صحبت کردی؟ تو نباید در برنامه نود مصاحبه می کردی، اگر انتقادی داشتی باید می‌رفتی در یک اتاق در بسته و به آقای فتح‌الله‌زاده آن را می گفتی. من که می خواستم تو در استقلال بمانی اما خودت آمدی و گفتی که رضایتنامه می خواهی و قصد داری به کویت بروی.

یک عده در اختلاف قلعه‌نویی و نکونام شیطنت کردند

به نظر من امیرخان در این بخشش کوچک نکشد بلکه بزرگ شد و لذتی که در بخشش است در انتقام نیست. آخرش ممکن بود بعد از رای دادگاه دو نفر مجبور شوند به بخشش رضایت دهند ولی الان که حکمی صادر نشده خیلی بهتر شد که این آشتی‌کنان صورت گرفت. آقای نکونام ۱۵۰ بازی ملی دارد و سال‌ها برای تیم‌ملی زحمت کشیده، امیرخان هم همین‌طور. من در این سال‌ها دیدم که امیر قلعه‌نویی چطور پای شاگردانش می‌ایستد. البته این را هم باید بگویم که یک عده در اختلاف قلعه‌نویی و نکونام شیطنت کردند و باعث شعله‌ورتر شدن آتش اختلاف آنها شدند.

به بازیکنان تیم‌ملی امیدوارم

متاسفانه من به دلیل حضور در دادگاه بازی ایران ـ گوام را ندیدم ولی می دانستم که ایران برنده می شود. ما جوان های خوبی در تیم‌ملی داریم که من خیلی به آنها امیدوارم بازیکنان با استعدادی که مطمئن باشید تا چند سال آینده و جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند و به تیم های خوب اروپایی ترانسفر شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج