جاباما
۲۶۶۹۹۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سردار همدانی نبود دمشق سقوط کرده بود

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بدون تردید می‌توان گفت اگر شهید همدانی نبود در ماجرای دو سه سال پیش، دمشق سقوط کرده بود و معلوم نبود که جبهه مقاومت با چه وضعی مواجه می‌شد.

خبرگزاری تسنیم: سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید حسین همدانی، درباره ویژگی‌های شهید همدانی، گفت: یکی از ویژگی‌های برجسته شهید همدانی اخلاق مهربان، خوب، مردم‌داری و صداقتش بود که این ویژگی‌ها وی را نسبت به دیگر سرداران شهید ما برجسته‌تر کرد و بدرقه باشکوه مردم تهران و همدان نیز بیانگر همین مسئله بود.

وی افزود: نقش سردار شهید همدانی در مقاومت سوریه برجسته بود. وی اولین فرمانده‌ای بود که در شکل‌گیری مقاومت سوریه نقش تعیین‌کننده‌ای داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: بدون تردید می‌توان گفت اگر شهید همدانی نبود در ماجرای دو سه سال پیش، دمشق سقوط کرده بود و معلوم نبود که جبهه مقاومت با چه وضعی مواجه می‌شد.

سرلشکر جعفری گفت: همه رزمندگان چه ایرانی و چه غیرایرانی که در حال تلاش و کار مستشاری هستند، نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.

وی در پاسخ به این سؤال "به‌نظر شما شهادت سردار شهید همدانی در امنیت داخلی چه نقشی ایفا می‌کند؟" گفت: بدون تردید یک اثر مستقیمی که می‌گذارد این است که در کشوری مثل سوریه با این بافت جمعیتی، مذهبی و قومی وقتی کارشان پیش نمی‌رود و اهداف‌شان محقق نمی‌شود، اثر مستقیم روی امنیت ما نیز خواهد گذاشت و همه احساس می‌کنند این مسئله همبستگی تنگاتنگی با ما دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج