۲۶۷۱۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فن خال در تلاش براى جذب آرين روبن

آرين روبن در بايرن مونيخ به دليل مصدوميت هاى متعدد و همچنين جذب بازيكنانى نظير كومان و كاستا از موقعيت ايده آلى همانند سابق برخوردار نيست و علاوه بر اين رابطه متشنجى بين او و لواندوفسكى نيز به وجود آمده است.

طرفدارى: ستاره بزرگى همانند آرين روبن مى خواهد همواره از ابتداى بازى در تركيب اصلى تيم قرار داشته باشد. اما در اين فصل در بيشتر بازى ها وى به عنوان بازيكن جانشين براى بايرن مونيخ وارد ميدان شده تا مسئله اى كه در سال هاى گذشته غير قابل تصور به نظر مى رسيد، به واقعيت بدل گردد. در نه بازى رسمى اين فصل روبن تنها در دو بازى به صورت كامل در ميدان بوده و اين موضوع چندان براى وى خوشايند نبوده است.

اين هافبك هلندى البته به دليل مصدوميت هفت هفته از شرايط حضور در مسابقه به دور بوده است و پپ گوارديولا سر مربى تيم در نظر داشته تا روبن را در آرامش و به دور از فشار به تركيب اصلى تيم اضافه نمايد، اما روبن با اين موضوع چندان موافق نبوده و تمايل داشته بعد از پايان دورن مصدوميت خود در هر بازى از ابتدا در تركيب اصلى مونيخى ها حاضر باشد.

آرين روبن بازيكن لحظات خاص

بايرن مونيخ بدون حضور آرين روبن و با استفاده از "CoCo" (كومان و كاستا) دو بازيكن تازه وارد تيم البته بازى هاى درخشانى از خود به نمايش گذاشته و نبود روبن در تركيب مونيخى ها چندان احساس نشده است. حال اين ستاره هلندى بعد از پايان دورى اجبارى خود از ميادين فوتبال، براى باز پس گيرى جايگا ثابت خود در تركيب اصلى تيم مى بايست تلاش بيشترى از خود نشان دهد و به رقابت با ساير بازيكنان تيم بپردازد، چون جايگاه وى در تيم گوارديولا هرگز تضمين شده نيست.

پپ گوارديولا اما وجود چنين رقابت هايى در داخل تيم را دوست دارد و به همين دليل تمايل داشته در همه پست هاى تيم دو بازيكن سطح بالا را در اختيار داشته باشد. اين سرمربى اسپانيايى همچنين كاهش وابستگى بايرن مونيخ به آرين روبن و فرانك ريبرى را در اولويت كارهاى خود قرارداده و مى توان مدعى شد درخشش فوق العاده كومان وكاستا نيز كه به عنوان ذخيره هاى روبن و ريبرى به آليانس آره نا آمده اند براى اين سرمربى اسپانيايى نيز فراتر از حد انتظار بوده است. پپ گوارديولا البته از هر موقعيتى براى اشاره به فوق مهم بودن بازيكنى نظير آرين روبن براى بايرن مونيخ استفاده نموده وخود نيز اين موضوع را در بهار گذشته و هنگام حضور بايرن مونيخ در مراحل حذفى ليگ قهرمانان اروپا در نبود آرين روبن حس كرده است، اما براى اين ستاره هلندى بيان چنين صحبت هاى اميدوار و دلگرم كننده اى هرگز كافى نخواهد بود.

آرين روبن بازيكنى نيمه وقت

در پيروزى ۵:۱ بايرن مونيخ مقابل آرسنال از رقابت هاى ليگ قهرمانان روبن بازى را از روى نيمكت ذخيره آغاز نمود و مونيخى ها در همان نيمه اول نيز نشان دادند كه مى توانند حتى بدون روبن نيز نمايش خوبى از خود نشان دهند. گوارديولا براى اين ديدار ترجيح داده بود از كينگزلى كومان در تركيب اصلى خود استفاده نمايد كه در بازى قبلى تيم مقابل وولفسبورگ از رقابت هاى DFB Pokal خوش درخشيده بود. اين ستاره جوان فرانسوى نيز بار ديگر به بهترين نحو ممكن پاسخ اعتماد گوارديولا را داد و سبب شد تا به روبن در دقيقه ۶۷ بازى فرصتى براى حضور در ميدان داده شود. روبن ۳۱ ساله البته با گل زنى خود در اين ديدار بعد از تنها ۳۷ ثانيه حضور در ميدان، باز هم اهميت خود را به بهترين نحو ممكن به اثبات رساند. پپ گوارديولا نيز به خصوص براى بازى هاى حساس ليگ قهرمانان اروپا، مقابل بارسلونا و رئال مادريد به چنين روبن آماده و با انگيزه اى نياز دارد، ستاره اى كه در لحظات خاص مى تواند اختلاف را در مقابل هر حريفى رقم زند.

علاوه بر اين روابط بين آرين روبن و روبرت لواندوفسكى مهاجم تيم در روزهاى اخير بسيار متشنج شده است، چون اين مهاجم لهستانى روبن را به تك روى و غرور در ميدان متهم نموده است و ترجيح مى دهد بيشتر با بازيكنان فداكارى نظير كومان و كاستا در بايرن مونيخ بازى نمايد. رابطه لواندوفسكى و روبن به همين دليل رو به سردى نهاده و پپ گوارديولا بنا بر ادعاى روزنامه آلمانى Sportbild به همين خاطر در يك جلسه تمرينى به صورت علنى آرين روبن را مورد انتقاد شديد خود قرار داده است.

اما چنين شرايطى سبب خواهد شد كه روبن مونيخ را ترك نمايد؟ آيا او زودتر از پايان مدت قراردادش با بايرن مونيخ در تابستان ۲۰۱۷ از بايرن مونيخ جدا خواهد شد؟ به ادعاى روزنامه انگليسى Daily Mirror لوئيز فن خال سرمربى هلندى منچستريونايتد مايل به جذب شاگرد سابق خود مى باشد و در حالت ايده آل مايل است وى را در ماه ژانويه به منچستر بياورد. ديسموند كين كارشناس فوتبال انگليس سايت Eurosport در اين باره معتقد است:

چنين شايعاتى را بايد جدى گرفت. فن خال و روبن از رابطه قديمى خوبى برخوردار هستند و از تجربه همكارى مشترك موفقيت آميز خوبى در بايرن مونيخ و تيم ملى هلند برخوردار هستند. علاوه بر اين منچستريونايتد در پست هافبك هجومى متخصص در كناره هاى زمين احساس ضعف مى نمايد. بازيكنى سريع نظير روبن با تجربياتى كه دارد مى تواند كمك بسيار خوبى براى شياطين سرخ باشد.

اما بى ترديد دلايلى نيز براى عدم ترك پيش از موعد بايرن مونيخ توسط آرين روبن وجود دارد،‌ ديسموند كين در اين باره مى گويد:

بايرن مونيخ البته به همين آسانى مايل به از دست دادن بازيكن مهمى نظير آرين روبن در اين فصل نيست، اما اگر منچستريونايتد بتواند در پايان فصل جزء چهار تيم برتر انگليس باشد و جواز حضور در رقابت هاى ليگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، پيوستن روبن به اين تيم در تابستان ۲۰۱۶ بسيار محتمل تر خواهد شد.

پپ گوارديولا نيز به فروش روبن در مهلت نقل و انتقالاتى زمستان پيش رو راضى نخواهد گرديد، چون باخت در ديدار نيمه نهايى ليگ قهرمانان فصل گذشته مقابل بارسلونا در نبود بازيكنانى تاثيرگذار نظير روبن و ريبرى درس خوبى براى اين سرمربى اسپانيايى بوده است. گوارديولا مى خواهد به هر ترتيب ممكن قهرمانى در فينال ليگ قهرمانان اروپا را براى مونيخى ها به ارمغان آورد و او براى رسيدن به چنين هدفى علاوه بر كومان و كاستا به روبن و ريبرى نيز نياز مبرم خواهد داشت. در تابستان آينده بى ترديد بدون و يا با حضور پپ گوارديولا انقلابى بزرگ در مونيخ اتفاق خواهد افتاد و انتقال آرين روبن در تابستان واقعى تر به نظر مى رسد، با توجه به اينكه بايرن مونيخ نيز مى تواند وى ر با قيمت مناسب ترى به فروش رساند، چون در غير اين صورت در تابستان ۲۰۱۷ اين ستاره هلندى به عنوان بازيكن آزاد مى تواند مونيخ را ترك نمايد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج