۲۶۷۲۴۹
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

هزینه سقط جنین در تهران

هزار جنین در هر سال سقط می‌شود و از این میزان تنها شش هزار سقط قانونی است. این آماری است که سال گذشته از سوی مدیرکل دفتر سلامت خانواده و جمعیت وزارت بهداشت عنوان شد.

وب سایت نی نی بان: هزار جنین در هر سال سقط می‌شود و از این میزان تنها شش هزار سقط قانونی است. این آماری است که سال گذشته از سوی مدیرکل دفتر سلامت خانواده و جمعیت وزارت بهداشت عنوان شد.

هزینه سقط جنین در تهران

هزینه سقط جنین در تهران

۲۵۰ هزار جنین در هر سال سقط می‌شود و از این میزان تنها شش هزار سقط قانونی است. این آماری است که سال گذشته از سوی مدیرکل دفتر سلامت خانواده و جمعیت وزارت بهداشت عنوان شد. سقط پدیده‌ای که در سال ۵۷ با تعطیلی مراکز تنظیم خانواده در کشور لغو شد و سقط‌های غیرقانونی را همچون قارچ‌های سمی در جامعه رشد داد. دلایل و پیامدهای سقط عمدی و غیر عمد از موضوعات اصلی نشست «سقط جنین اجبار یا اختیار» است که توسط انجمن جامعه‌شناسی در دانشگاه علوم اجتماعی تهران برگزار شد تا علاوه بر ارایه پژوهش‌هایی در این باره به بیان آمار و راهکار هم پرداخته شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


قرص روز بعد، باورهای اشتباه

هزینه سقط جنین در تهران

حتما می‌دانید که قرص روز بعد چه کاربردی دارد، اما آیا همه چیز را درباره آن می‌دانید؟ اینکه چقدر موثر است، چطور باید مصرف کنید و ...کلیشه‌ها و تصورات غلطی درباره مصرف این دارو وجود دارد که برخی از آنها را با شما مطرح میکنیم.



درمان چاقی پس از زایمان، ۵ تکنیک ساده

هزینه سقط جنین در تهران

معمولا کسانی که زایمان طبیعی داشتند، می‌توانند یک هفته بعد از زایمان ورزش کردن را آغاز کنند. اما برای آن‌هایی که سزارین انجام داده‌اند، بیشتر از چند هفته طول می‌کشد تا حالشان به قدری خوب شود که بتوانند ی روبه راه شود. اگر آماده‌اید تا دوباره خوش اندام شوید، بهتر است بدانید که نباید بلافاصله تمرینات شدید انجام دهید.


اسیدفولیک قبل از بارداری، به چه اندازه؟

هزینه سقط جنین در تهران

یکی از نیازهای بانوان در دوران بارداری اسیدفولیک است. منابع متعددی برای تامین این ماده وجود دارد. مقاله زیر را دنبال کنید. هر خانمی که قصد باردار شدن دارد، باید ۴۰۰ میکروگرم (۰,۴ میلی‌گرم) اسیدفولیک در روز مصرف کند، خواه به صورت یک قرص ویتامین که ۴۰۰ میکروگرم فولیک اسید داشته باشد و خواه با استفاده از غذاهایی که با اسید فولیک غنی‌شده‌اند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


سرطان هایی از جنس فقط زنانه!

هزینه سقط جنین در تهران

زایمان‌های متعدد در برخی زنان و احتمال مرگ و میر آنها هنگام زایمان از جمله خطراتی است که آنها را تهدید می‌کند. طول عمر زنان در سال ۱۹۰۰ حدود ۵۰ سال بود ولی در حال حاضر با توجه به پیشرفت علم پزشکی و اهمیت بیشتر زنان به سلامتی خود، طول عمر آنها به ۸۲ سال افزایش یافته و این روند رو به رشد همچنان ادامه دارد و کیفیت زندگی در زنان نیز بیشتر از قبل شده است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج