۲۶۷۳۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عابدینی: کی‌روش برود، عزا نمی‌گیریم

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ تاکید کرد که فوتبال ایران بابت جدایی احتمالی کارلوس کی‌روش از تیم ملی نباید عزا بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: امیر عابدینی در خصوص صحبت‌های سرمربی تیم ملی ایران بعد از دیدار با گوام گفت: در ابتدا باید بگویم که کی‌روش واقعا یک مربی حرفه‌ای و کاربلد است. او رفتارهای حرفه‌ای‌اش را به رخ حریف می‌کشد و ضریب هوشی بسیار بالایی دارد. او در هر زمانی به‌خوبی می‌داند چه واکنش‌هایی را از خودش نشان دهد. با تمامی این تفاسیر باید بگویم که جای آن مصاحبه در تهران بود نه گوام.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس ادامه داد: کی‌روش باید آن حرف‌ها را در فرودگاه تهران می‌زد نه در کنفرانس مطبوعاتی در گوام. او می‌توانست بعد از بازگشت به تهران، در فرودگاه درمورد مشکلاتی که وجود دارد حرف‌هایش را به خبرنگاران بزند. مطمئنا حرف‌هایی که کی‌روش در گوام زد می‌تواند بار روانی روی دوش شاگردانش بگذارد که البته این مربی را خیلی دوست دارند.

عابدینی تاکید کرد: ما یک بازی سخت با عمان در فروردین ماه داریم که نباید شکست بخوریم. شاید کی‌روش نگرانی‌هایی بابت وضعیت تیم ملی در این مرحله یا مرحله بعد دارد، ولی او اهل شانه خالی کردن نبوده است. حالا حرف‌های کی‌روش می‌تواند بهانه‌ای باشد برای اینکه برخی بگویند او می‌خواهد شانه خالی کند. من معتقدم فدراسیون باید یک‌بار برای همیشه دغدغه‌ها و نگرانی‌های این مربی را برطرف کند.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ اظهار داشت: بیش از چهار سال از حضور کی‌روش در فوتبال ایران می‌گذرد و چطور او الان به این نتیجه رسیده که اهمیتی به تصمیمات و خواسته‌های او نمی‌دهند؟ مطمئنا یک چیزهایی وجود دارد که قابل حل است و به‌وجود آمدن اختلاف سلیقه غیرطبیعی نیست. من معتقدم کارشناسان، نخبگان، مربیان و... نمی‌توانند درمورد تیم ملی سکوت کنند و این معنی ندارد. به هر حال باید حرف‌ها زده شود و تصمیمات درستی گرفته شود.

عابدینی عنوان کرد: ‌فدراسیون باید اولویت را برای از بین بردن اختلاف‌ها بگذارد و کی‌روش هم نباید طوری رفتار کند که بهانه دست دیگران بدهد. همیشه بین خوب و خوب‌تر باید خوب‌تر را انتخاب کنیم. این خوب است که تیم ملی موفق شود، ولی خوب‌تر این است که این موفقیت با مربیگری کارلوس کی‌روش به‌دست بیاید.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی بابت جدایی این مربی ضرر نخواهد کرد، گفت: اگر مشکلات برطرف شد، همه چیز خوب پیش خواهد رفت، ولی اگر درنهایت کار به جایی رسید که کی‌روش قصد جدایی از تیم ملی را داشت نباید عزا بگیریم. در این شرایط بلافاصله باید سرمربی جدیدی را انتخاب کنیم. من معتقدم تیم ملی با اقتدار بازی می‌کند، ولی اگر این مربی جدا شد ما به هیچ عنوان عزا نخواهیم گرفت و نباید عزا بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج