۲۶۷۳۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نامجومطلق: به امثال کامیابی‌نیا اعتماد کنیم

بازیکن سابق تیم‌ملی و استقلال می گوید مهمترین پیامد دو بازی اخیر تیم‌ملی جایگزین شدن جوان‌ها به جای باتجربه‌ها بود.

ورزش سه: مجید نامجومطلق در مورد پیروزی ۶ بر صفر تیم‌ملی مقابل گوام گفت: من فکر می کنم بازی خوبی بود و با توجه به شرایط زمین و ورزشگاه بچه‌های ما مشکل داشتند ولی خوب و منطقی بازی کردند. گوام تیمی است که در زمین خودش نباخته بود اما مهمترین دلیلش شرایط ورزشگاه بوده وگرنه از نظر فنی که تیم قوی و خوبی نیستند و این مساله را ما در بازی مقابل ایران دیدیم. ما می‌دانستیم که این تیم را می‌توانیم راحت ببریم اما اگر قرار بود مقابل این تیم هم با اما و اگر بازی کنیم کارمان سخت می‌شود و فوتبالمان زیرسوال می‌رفت. گوام حالاحالاها کار دارد که بخواهد به ما برسد زیرا نه پتانسیل بالایی دارد نه از لحاظ فنی قوی است.

او در همین باره ادامه داد: در مجموع تیم ما خوب و منطقی بازی کرد فکر می کنم بهترین خبر برای ما محک زدن بازیکنان جوانمان در دو بازی اخیر تیم‌ملی بود به یکسری بازیکن جوان اعتماد کردیم و می توانیم در آینده بیشتر از آنها استفاده کنیم. محک زدن بازیکنان جوان در بازی‌های سنگین مثل کره و استرالیا سخت است زیرا ممکن است به دلیل فشار سنگین روی آنها امتیاز منفی بگیرند اما در بازی با گوام توفیق اجباری شد که به جوان‌ها میدان دهند به دلیل مصدومیت یکسری بازیکنان و مشکل ویزا فرصت در اختیار جوان‌ها قرار گرفت.

بازیکن سابق تیم‌ملی در مورد بازیکنانی مثل کامیابی‌نیا و رضائیان که اولین گل ملی‌شان را به ثمر رساندند نظرش را اینگونه بیان کرد: گل زدن در کل اعتماد به نفس بازیکن را بالا می‌برد اما ملاک سنجش نیست و عملکرد بازیکنان نشان‌دهنده این است که برای تیم‌ملی خوب بودند یا نه اما امیدوارم این موضوع تداوم داشته باشد و ما در بازی های سنگین از جوان‌ها استفاده کنیم. یکی از نگرانی‌های ما این بود که تیم‌ملی به دلیل شرایط سنی بالایی که دارد بعدا به مشکل بخورد ولی الان دیدیم که بازیکنان جوان قابلیت جایگزین شدن به جای باتجربه‌ها را دارند.

نامجومطلق در پایان در مورد اخراج بیرانوند و قرار گرفتن پورقاز افزود: گوام تیم خطرناکی نبود و مشخص بود که نمی‌تواند مشکلی برای ما به وجود بیاورد. کی‌روش خواست شانس بیشتری به جوان‌ها بدهد و به همین دلیل ۳ تعویضش را زود انجام داد ولی قطعا ایشان می داند که در بازی‌های سنگین و حساس باید یک تعویضش را برای اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی نگه دارد وگرنه شرایط سخت می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج