۲۶۷۴۱۳
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

تصاویر شارژر بی سیم اپل واچ لو رفت

اپل علاقه بسیاری به کسب سود از فروش لوازم جانبی دارد. صرفا کافیست نگاهی داشته باشید به کیبورد هوشمند آیپد پرو با قیمت ۱۶۹ دلاری اش یا قلم این شرکت که برای داشتن آن باید یک اسکناس ۱۰۰ دلاری خرج کرد و یک دلار پس گرفت.

وب‌سایت دیجیاتو - امیر مستکین: اپل علاقه بسیاری به کسب سود از فروش لوازم جانبی دارد. صرفا کافیست نگاهی داشته باشید به کیبورد هوشمند آیپد پرو با قیمت ۱۶۹ دلاری اش یا قلم این شرکت که برای داشتن آن باید یک اسکناس ۱۰۰ دلاری خرج کرد و یک دلار پس گرفت.

تصاویر شارژر بی سیم اپل واچ لو رفت

بر همین اساس کمی جای تعجب دارد که این کمپانی تا کنون یک داک شارژر رسمی را برای اپل واچ معرفی نکرده است. امروز وب سایت ۹To۵Mac چند تصویر از چنین محصولی را منتشر کرده و خبر می دهد که این دستگاه، به زودی از سوی اپل معرفی خواهد شد.

با نگاهی به جعبه این پایه شارژ می توان به شباهت بسیار زیاد آن با یک «CD» پی برد و در نگاه اول می توان گفت که انتظارات بیشتری از استند شارژ رسمی اپل واچ می رفت.

این پایه به شما اجازه می دهد تا ساعت را گشوده، روی آن قرار دهید تا شارژ شود یا اگر نیاز دیدید، بند ساعت را بسته و آن را به پهلو قرار دهید تا شب هنگام همواره در کنار تخت شما قرار گرفته و بتوانید زمان را مشاهده کنید.

اگرچه از روی تصاویر نمی توان تشخیص داد که این محصول از چه متریالی به تولید رسیده اما به نظر می رسد که جنس بدنه آن پلاستیکی باشد. روی جعبه، می توان عبارت «Magnetic Charging Dock - پایه شارژر مغناطیسی» را مشاهده کرد که خبر از تکنولوژی وایرلس برای شارژ ساعت می دهد.

تصاویر شارژر بی سیم اپل واچ لو رفت

معمولا کم پیش می آید که تصاویری چنین واضح از محصولات اپل، پیش از معرفی رسمی آنها منتشر شوند و اکنون با درز کردن آنها به بیرون، بیراه نیست اگر تصور کنیم که اپل به زودی آن را در وب سایت خود و همچنین فروشگاه هایش در سراسر جهان برای فروش قرار خواهد داد.

وب سایت ۹To۵Mac خبر می دهد که به احتمال زیاد، شرکت مورد بحث قیمتی معادل ۱۰۰ دلار را برای این پایه شارژ انتخاب خواهد کرد. لازم به ذکر است که با قیمتی برابر نصف یا یک سوم این مبلغ، قادر هستید در وب سایت های فروش آنلاین پایه های شارژرهای بسیار زیباتری را برای خرید پیدا کنید.

تصاویر شارژر بی سیم اپل واچ لو رفت

تصاویر شارژر بی سیم اپل واچ لو رفت

تصاویر شارژر بی سیم اپل واچ لو رفت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج