۲۶۷۵۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جدیدترین عکس ها از «بادیگارد»

آخرین مراحل آماده سازی یکی از مهم‌ترین آثار سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا در حال انجام است. اما دو خبر جدید در مورد «بادیگارد» امروز توسط عوامل فیلم منتشر شده است.

سینما خبر: آخرین مراحل آماده سازی یکی از مهم‌ترین آثار سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا در حال انجام است. اما دو خبر جدید در مورد «بادیگارد» امروز توسط عوامل فیلم منتشر شده است.

کارن همایونفر، یکی از پرکارترین آهنگسازهای سینمای ایران که آثار متفاوتی را از ابتدای دهه ۷۰ در سینمای ایران داشته است، تمجید و تحسین غلیظی از بادیگارد حاتمی‌کیا داشته است.

همایونفر در سال ۱۳۸۷ برای موسیقی فیلم «زادبوم» (ابولحسن داوودی) و ۱۳۸۹ برای فیلم «جرم» (مسعود کیمیایی) سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده‌ است و در جشنواره سی و دوم فیلم فجر، دیپلم افتخار بهترین موسیقی فیلم را برای «همه چیز برای فروش» گرفت.

جدیدترین عکس ها از «بادیگارد»

کارن همایونفر، آهنگساز مشهور سینما، درباره فیلم بادیگارد، جدیدترین ساخته حاتمی کیا نوشت:

بعد از این همه سال دوستی و کار مشترک ،زیباترین،خوش ساخت ترین ، هیجان انگیزترین و بی شک از نظر من بهترین، ساخت یافته ترین، نفس گیر ترین اثر حاتمی کیا را دوباره در کنارش هستم. شک نکنید زیباترین موسیقی ای که در سینما ساخته ام و لحظه به لحظه ، نت به نت آن را با عشق و هیجان مینویسم. حاتمی کیا با یک پرویز پرستویی تکرارنشدنی با بازگشت به اوجی غریب از مریلا زارعی درخشان و امیر آقایی حیرت انگیز و بابک حمیدیان متفاوت و فیلمبرداری باشکوه محمود کلاری دوست قدیمی و گروهی بی نظیر امسال قلب هایتان را تسخیر خواهد کرد.

جدیدترین عکس ها از «بادیگارد»

شک نکنید حتی ثانیه ای شک نکنید. از شما چه پنهان با عشق مینویسم و ترس. میترسم یک نت یک ساز یک رنگ آمیزی یک احساس یک ملودی یک ترکیب بندی یک لحظه یک فریم از بقیه که در اوج هستند کم بیاورم. بادیگارد حاتمی کیا را اصلا اصلا اصلا به هیچ قیمتی از دست ندهید و دعا کنید من هم وصل بشم به کائنات. خداوند ازین فرشته های موسیقی جادویی را یک تیر و کمان جادویی بدهد و تیری شلیک کنند به ما شاید موسیقی م مثل این دلنوشته تصویری نسل من جادویی شود.

به تازگی تیم رسانه ای بادیگارد، خبرها و عکسهای جدیدی از این پروژه سینمایی منتشر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج