۲۶۷۶۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

متیو مک‌ کاناهی «بدمن» می‌شود؟

متیو مک‌کاناهی بازیگر برنده اسکار که به تازگی بازی در درام سینمایی «طلا» را با یک گریم کاملا متفاوت به پایان برده، حالا با پیشنهاد بازی در نقش یکی از شخصیت‌های شرور و نمادین رمان‌های استیون کینگ روبه‌رو شده و فعلا مشغول خواندن فیلمنامه «برج تاریک» است.

آی‌سینما: متیو مک‌کاناهی بازیگر برنده اسکار که به تازگی بازی در درام سینمایی «طلا» را با یک گریم کاملا متفاوت به پایان برده، حالا با پیشنهاد بازی در نقش یکی از شخصیت‌های شرور و نمادین رمان‌های استیون کینگ روبه‌رو شده و فعلا مشغول خواندن فیلمنامه «برج تاریک» است.

منابع نزدیک به «سونی» می‌گویند مدیران این استودیو دل‌شان می‌خواهد مک‌کاناهی نقش کاراکتر «والتر پدیک» را بازی کن (این شخصیت در مجموعه رمان‌های استیون کینگ به «مرد سیاهپوش» نیز مشهور است). قرار است سونی «برج تاریک» (The Dark Tower) را با اقتباس از سری رمان‌هایی با همین عنوان و به قلم استیون کینگ نویسنده امریکایی جلوی دوربین ببرد. سری کتاب‌های «برج تاریک» تلفیقی از چندین ژانر مختلف از جمله فانتزی، فانتزی‌علمی، وحشت و وسترن به شمار می‌رود.

متیو مک‌ کاناهی «بدمن» می‌شود؟

ظاهرا، این بازیگر ۴۶ ساله فعلا مشغول خواندن فیلمنامه است و تصمیمی برای حضور در این پروژه اقتباسی نگرفته است. از طرف دیگر، مدیران سونی نیز فعلا حاضر به پاسخگویی در این زمینه نیستند و ترجیح می‌دهند تا قطعی شدن حضور مک‌کاناهی در این فیلم از اظهارنظر خودداری کنند.

والتر پدیک یک جادوگر شیطانی است که رولندِ «تفنگدار» در جلد اول کتاب به دنبال اوست. «تفنگدار» اولین بخش از سری فیلم‌های «برج تاریک» خواهد بود که سونی قصد دارد آن را در قالب یک فرنچایز سینمایی روی پرده ببرد.

سری اول این پروژه توسط نیکلای آرکل فیلمساز دانمارکی («خیانت سلطنتی» و «بازی پادشاه») کارگردانی خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است فیلم از ۱۳ ژانویه ۲۰۱۷ در سینماهای امریکا و سراسر دنیا به نمایش درآید.

همچنین، قرار شده ساخت سریال تلویزیونی «برج تاریک» همزمان با شکل‌گیری این فرنچایز سینمایی توسط کمپانی «ام‌آر‌سی» انجام شود. سونی علاوه‌بر تهیه، پخش فیلم‌ها را نیز به عهده خواهد داشت.

مک‌کاناهی این روزها مشغول صداپیشگی در دو انیمیشن «آواز» و «کوبو و دو رشته» است. او در انیمیشن اول در نقش کاراکتر اصلی که یک کوآلا به نام باستر مون است ظاهر شده. به‌علاوه، درام «دریای درختان» (The Sea of Trees) به کارگردانی گاس ون‌ سان که اولین‌بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۵ به نمایش درآمد، تا اواخر امسال روانه پرده سینماها خواهد شد. مک‌کاناهی و نومی واتس بازیگران اصلی این درام ۱۱۰ دقیقه‌ای هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج