۲۶۷۶۵۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ویژگی جالب ربات های آینده!

استادیار دانشگاه برآون به نام «استفانی تلکس»، تکنیک تازه ای کشف کرده که به ربات ها می آموزد چگونه اجسام را بلند و جا به جا کنند و در نهایت اطلاعات خود را با دیگر ربات ها به اشتراک بگذارند.

وب‌سایت دیجیاتو: استادیار دانشگاه برآون به نام «استفانی تلکس»، تکنیک تازه ای کشف کرده که به ربات ها می آموزد چگونه اجسام را بلند و جا به جا کنند و در نهایت اطلاعات خود را با دیگر ربات ها به اشتراک بگذارند.

تلکس این آزمایشات را با کمک ربات صنعتی به نام «باکستر» انجام داده که دو بازوی مکانیکی و یک صورت در قالب صفحه نمایش لمسی دارد و ظاهرا شبیه انسان ساخته شده. این ربات با استفاده از دوربین ها و حسگرهای اینفرارد موجود در بدنش، وسایل مختلف را بررسی و آنها را از زاویه های مختلف بلند می کند تا مطمئن ترین و بی خطرترین حالت برای جا به جا کردن شان را بیابد.

ویژگی جالب ربات های آینده!

پس از تکمیل تست ها، ربات مذکور اطلاعات کسب شده را در فرمتی کدگذاری می کند که بتوان آن را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشت یا در مغز دیگر ربات ها بارگذاری نمود.

بر اساس بررسی های دانشگاه MIT درباره این تکنیک، ربات هایی که به روش Tellex اجسام را بر می دارند تا ۷۵ درصد بیشتر از بقیه دستگاه ها قابل اعتماد هستند. با این تفاسیر چندان دور از ذهن نیست در آینده نه چندان دور میلیون ها دستگاه رباتی را شاهد باشیم که در انبار فروشگاه ها و کارخانه های بزرگ همانند آمازون مشغول به کار باشند. گفتنی است که خود آمازون نیز در عرصه مدیریت انبارهایش با استفاده از ربات ها تا به امروز پیشرفت های قابل توجهی را داشته و البته هنوز هم در این زمینه مشغول توسعه ی راهکارهایی تازه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج