جاباما
۲۶۷۶۸۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نسل جدید Beetle Dune فولکس +عکس

خودروی بیتل فولکس‌واگن شاید کار خود را به عنوان یک خودروی ارزان قیمت آغاز کرده باشد، اما بازسازی مدرن این دستگاه توجه‌ی عمده‌ای به ظاهر و سبک دارد.

وب‌سایت TopInEarth: خودروی بیتل فولکس‌واگن شاید کار خود را به عنوان یک خودروی ارزان قیمت آغاز کرده باشد، اما بازسازی مدرن این دستگاه توجه‌ی عمده‌ای به ظاهر و سبک دارد. جدیدترین مدل این مجموعه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در قالب یک خودروی بسیار زیبای Beetle Dune ارائه شده است.

نسل جدید Beetle Dune فولکس +عکس

این خودرو شاید کمی مقاوم‌تر و محکم‌تر از بیتل معمولی طراحی شده باشد، اما تغییر چندانی را در زیر پوسته‌ی Dune شاهد نیستیم. به لطف سیستم تعلیق متفاوت، این خودرو با ارتفاع ۱.۱۶ سانتیمتر بیشتر همراه شده و همچنین ۱.۵۲ سانتیمتر نیز عریض‌تر شده است.

نسل جدید Beetle Dune فولکس +عکس

برای خریداران امریکایی، قدرت خودرو از یک موتور بنزینی ۱.۸ لیتر تامین می‌شود که طبق گزارش‌ها ۱۲۷ کیلووات (۱۷۰ اسب‌بخار) و گشتاور ۲۴۹ نیوتن‌متر است و با سیستم انتقال شش دنده‌ی اتوماتیک همراه شده است. اروپایی‌ها انتخاب‌های بیشتری را پیش رو دارند و می‌توانند بیتل جدید خود را با موتورهای بنزینی با خروجی‌های از ۷۷ کیلووات (۱۰۵ اسب‌بخار) تا ۱۶۶ کیلووات (۲۲۲ اسب‌بخار) خریداری کنند. همچنین دو موتور دیزل نیز برای خریداران اروپایی در نظر گرفته شده که به ترتیب می‌توانند ۸۱ کیلووات (۱۱۰ اسب‌بخار) و ۱۱۰ کیلووات (۱۴۸ اسب‌بخار) قدرت تولید نمایند.

نسل جدید Beetle Dune فولکس +عکس

نسل جدید Beetle Dune فولکس +عکس

در قسمت جلوی Beetle Dune، یک سپر جدید با شکاف هوای بزرگ‌تر و صفحات جانبی ادغام شده دیده می‌شود، درحالیکه بخش پشت خودرو با اسپویلر عقب و جزئیات آلومینیومی همراه شده است. این خودرو بر روی چرخ‌های ۱۸ اینچی پوشیده شده در تایرهای تمام فصول ۲۳۵/۴۵ سوار است.

نسل جدید Beetle Dune فولکس +عکس

نسل جدید Beetle Dune فولکس +عکس

فولکس‌واگن، Beetle Dune را در رنگ‌های زرد، سفید و مشکی عرضه می‌کند. تریم فضای درونی به همان رنگ طراحی خارجی است. به جز رنگ خاص، از اجزای اصلی کابین این خودرو باید به سیستم سرگرمی-اطلاعاتی ۶.۳ اینچی MiB II اشاره کرد.

نسل جدید Beetle Dune فولکس +عکس

نسل جدید Beetle Dune فولکس +عکس

Beetle Dune به عنوان یک هاچ‌بک یا کانورتیبل ارائه می‌شود و اکنون در نمایشگاه خودروی لس آنجلس به بازدید عمومی گذاشته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج