۲۶۷۶۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بکام: شماره ۷ منچستر متعلق به من نبود!

ستاره پیشین شیاطین سرخ تأکید کرد پوشیدن پیراهن معروف من‌یونایتد نه تنها نباید دلیلی برای اُفت بال پیشین پی‌اس‌وی آیندهوون شود بلکه باید به او انگیزه‌ای مضاف برای درخشش در اولدترافورد بدهد.

خبرگزاری تسنیم: دیوید بکام معتقد است که پیراهن شماره هفت منچستریونایتد باید به ممفیس دپای انگیزه درخشش بدهد، نه اینکه او را بترساند.

پیراهنی که بال پیشین پی‌اس‌وی‌آیندهوون به تن کرده زمانی در اختیار ستار‌ه‌های بزرگی مانند اریک کانتونا، جورج بست، کریستیانو رونالدو و خود بکام بوده است. بکام اما می‌گوید که او هرگز به خاطر پوشیدن این پیراهن تحت فشار نبوده است.

او گفت: من در پوشیدن این پیراهن ترسی نمی‌بینم و بالعکس آن را یک افتخار می‌دانم. زمانی که به شما پیراهن هفت داده می‌شود، دیگر مهم نیست که در گذشته چه کسی آن را پوشیده و با آن چه افتخاراتی کسب کرده است. چیزی که در نهایت برای‌‌تان باید اهمیت داشته باشد این است که پیراهن شماره هفت تیم یک پیراهن خاص است که البته من به شخصی فکر نمی‌کنم که پوشیدن آن فشار مضاعفی را بر یک بازیکن تحمیل کند. این پیراهن همیشه برای من یک عامل انگیزه‌بخش بوده است.

بکام ادامه داد: پیراهن شماره هفت من‌یونایتد هرگز پیراهن من نبود. آن پیراهن، پیراهن جورج بست، برایان رابسون و اریک کانتونا بود. تنها دلیلی که من پیراهن شماره هفت من‌یونایتد را می‌خواستم هم این سه بازیکن بودند. پیراهن شماره هفت برای منچستریونایتد پیراهن خاصی بوده است و خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج