جاباما
۲۶۷۷۸۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش دفتر مقام رهبری به «مک دونالد»

معاون دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری حضور رستوران های «مک دونالد» را نشانه نفوذ غذایی غرب دانست و گفت: «مک دونالد» تنها یک غذا نیست، مأموریت آن تغییر ذائقه مردم است که منجر به باورسازی می شود.

خبرآنلاین: معاون دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری حضور رستوران های «مک دونالد» را نشانه نفوذ غذایی غرب دانست و گفت: «مک دونالد» تنها یک غذا نیست، مأموریت آن تغییر ذائقه مردم است که منجر به باورسازی می شود.

حجت‌الاسلام حمید آقایی در مشهد به بیان شیوه‌های نفوذ استکبار را با بهره‌گیری از آیات قرآن پرداخت و اظهار کرد: شیطان با برهم زدن تعادل درون و برون راه نفوذ خود را به دل مؤمنان باز می‌کند و استکبار از همین شیوه برای نفوذ به ملت ایران بهره می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شیطان برای نفوذ ابتدا به سراغ افرادی می رود که زمینه باورهای آخرتی ضعیفی دارند، افزود: استکبار برای اجرای پروژه نفوذ ابتدا سراغ افرادی می رود که در باورهای انقلابی خود دچار تردید شده‌اند.

حجت الاسلام آقایی گفت: رسانه به عنوان قدرتمندترین ابزار تغییر ارزش ها و واقعیت ها در اختیار دشمن است و امروز شاهدیم که این ابزار در نقاط دور دست نیز در اختیار مردم قرار گرفته است.
وی تأکید کرد: شیطان با بهره گیری از میل تنوع خواهی انسان همه همت خود را به کار می‌گیرد تا سبک زندگی ما را تغییر داده و نیازهای جسمانی و ظاهری را مهم تر از نیازهای فکری و روحی ما جلوه دهد.

حجت الاسلام آقایی با بیان اینکه انسان غربی امروز به تنوع طلبی شیطان گردن نهاده و دچار حیرت شده است، افزود: دشمن در جنگ نرم از جبهه تمایلات نفسانی وارد شده تا رفتار و اندیشه ما را دگرگون سازد.

وی حضور رستوران های «مک دونالد» را نشانه نفوذ غذایی غرب دانست و گفت: «مک دونالد» تنها یک غذا نیست، مأموریت آن تغییر ذائقه مردم است که منجر به باورسازی می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج