۲۶۷۹۰۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کارکردهای بسیج چشم همگان را خیره کرده

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه کارکردهای معجزه آسای بسیج امروز چشم همگان را خیره کرده است، گفت: ۵۰۰ گردان امام حسین(ع) و یک هزار و ۵۰۰ گردان بیت المقدس بسیج در سراسر کشور تشکیل شده است.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده کل سپاه با بیان اینکه کارکردهای معجزه آسای بسیج امروز چشم همگان را خیره کرده است، گفت: ۵۰۰ گردان امام حسین(ع) و یک هزار و ۵۰۰ گردان بیت المقدس بسیج در سراسر کشور تشکیل شده است.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری امروز(جمعه) در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش بزرگ الی بیت المقدس، با بیان اینکه آمادگی دفاعی بسیج در ابعاد مختلف از جمله ساختاری و سازماندهی در مقایسه با گذشته تغییر کرده است، افزود: کشورهای مختلف حسرت داشتن چنین نیرویی را می خورند.

وی با اشاره به کارکرد بسیج در حوزه های امنیتی، دفاعی، سیاسی، فرهنگی و جنگ نرم و کمک به اقتصاد مقاومتی و ایجاد وضعیت مناسب اجتماعی گفت: یکی از پیام های این رزمایش، دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است.

فرمانده کل سپاه افزود: رزمایش یادشده نخستین رزمایش مشترکی است که یگان های بیت المقدس تحت فرماندهی واحد انجام می دهند.

سرلشکر جعفری با اشاره به ایجاد ناامنی به وسیله تحریک دشمنان در کشورهای منطقه و اروپا، حوادث پاریس را اوج این ناامنی ها دانست و تصریح کرد: دشمن تلاش زیادی کرد تا کشور ما را نیز ناامن کند اما با اقتدار و تلاش نیروهای امنیتی همه این توطئه ها خنثی شد.

وی ادامه داد: این ناامنی ها امروز از منطقه فراتر رفته اما باید توجه داشت که هدف اصلی آنها، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است اما دشمن امروز فهمیده است که نمی توان با زبان زور با جمهوری اسلامی ایران صحبت کرد و به اینکه ایران اسلامی امروز یک ابرقدرت منطقه ای است اذعان دارند.

وی یکی دیگر از دستاورد های بسیج را گره خوردن نیروهای مردمی و مدافع انقلاب به یکدیگر در ایران، سوریه و عراق و یمن دانست و گفت: همه این نیروها با هم وحدت دارند که به معنای تشکیل امت واحده اسلامی است و این وحدت و همدلی ان شاءالله تا زمان ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: از آنجا که تهدیدات علیه امت اسلامی در حال تغییر است، ما نیز باید توان خود را به روز کنیم و رزمایش امروز تمرینی برای مقابله با تهدیدات فرامنطقه ای و جنگ های نیابتی علیه کشورمان است.

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس از روز گذشته (پنجشنبه) با حضور ۱۲۰ گردان بسیج از پنج استان کشور و با محوریت قرارگاه امام حسین (ع) سپاه، در یکی از مناطق اطراف قم درحال برگزاری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج