۲۶۸۰۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازگشت مک‌ کوآری به «ماموریت غیرممکن»

مک‌کو‌آری نویسنده و کارگردان فیلم پنجم «ماموریت غیرممکن» برای نویسندگی و احتمالا کارگردانی فیلم «ماموریت غیرممکن ۶»‌ بازخواهد گشت.

خبرگزاری مهر: بعد از موفقیت چشم‌گیر فیلم «ماموریت غیرممکن - ملت سرکش»، کمپانی‌های پارامونت و اسکای‌دنس امیدوارند بتوانند کارشان با کریستوفر مک‌کو‌آری نویسنده و کارگردان را ادامه دهند.

نمایندگان استودیوها و مک‌کو‌آری در مورد این موضوع اظهار نظری نکردند اما چند منبع آگاه می‌گویند مذاکرات پیش رفته و دارد به بسته شدن قرارداد می‌رسد. یکی از افراد نزدیک به گروه ساخت فیلم هم گفته استودیو می‌خواهد مراحل تهیه فیلم را از ماه آگوست سال آینده آغاز کند.

بازگشت مک‌ کوآری به «ماموریت غیرممکن»

در «ماموریت غیرممکن» ششم تام کروز بار دیگر نقش اصلی را ایفا خواهد کرد و استودیو همچنین این امکان را هم در نظر دارد که ربکا فرگوسن بار دیگر نقشش در فیلم «ملت سرکش» یعنی ایلسا فاوست را ایفا کند. کروز در حال حاضر مشغول فیلمبرداری «جک ریچر: هرگز برنگرد» در شهر نیوارولئانز است. بعد از موفقیت «ملت سرکش»، پارامونت این مسئله را کاملا عیان کرد که می‌خواهد برای تولید قسمت بعدی از مجموعه فیلم‌های محبوب «ماموریت غیرممکن» به سرعت عمل کند و آن را سال آینده به مراحل تهیه برساند.

اگر مک‌کو‌آری این قرارداد را ببندد، این نقطه عطف بزرگی برای این مجموعه خواهد بود که هرگز هیچ کارگردانی بیشتر از یک قسمت آن را نساخته است. مک‌کو‌آری پروژه‌های بسیاری در دست ساخت دارد، اما پروژه بزرگی نیست که بخواهد جلوی کار کردن او برای «ماموریت غیرممکن ۶» و آغاز فیلمبرداری آن در تابستان ۲۰۱۶ را بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج