جاباما
۲۶۸۰۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بنزین از فردا تک‌ نرخی‌ می‌شود

بنا بر اعلام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، آخرین مهلت مصرف بنزین ۷۰۰ تومانی در کارتهای سوخت امروز ۳۰ آبان است و از فردا بنزین با نرخ ۱۰۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران هم پیشتر با بیان اینکه اهداف مختلفی برای خدمت رسانی به مردم تعریف و تدوین شده، گفته بود: عرضه تک نرخی بنزین از جمله اهداف کلانی است که به عنوان موفقیتی مهم به ثمر نشسته است.

سید ناصر سجادی ، عرضه تک نرخی فرآورده های نفتی را به عنوان یکی از اهداف مهم شرکت ملی پخش، گام و موفقیتی مهم در کارنامه این شرکت خواند و گفت: با این اتفاق مهم، بخش عمده ای از مشکلات مربوط به نظارت و کنترل این فرآورده نفتی، تسویه حساب و تعامل با صاحبان مجاری عرضه سوخت، حل و فصل شد.

* سامانه هوشمند سوخت همچنان حفظ می شود

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران همچنین درباره سامانه هوشمند سوخت نیز گفت: عرضه بنزین براساس این سامانه صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: با اینکه بعد از تک نرخی شدن بنزین( ۱۰۰۰ تومان) مردم کمتر از کارت های سوخت خود استفاده کرده اند، اما تصمیمی درباره سامانه هوشمند سوخت گرفته نشده است و عرضه بنزین بر پایه قبل و با بهره گیری از این سامانه انجام می شود.

* بیشتر مردم بنزین سهمیه ای را مصرف کرده اند

سجادی همچنین درباره بنزین ۷۰۰ تومانی باقیمانده در کارتهای سوخت نیز گفت: بنابر آخرین آمارها، کمتر از ۴۰۰ میلیون لیتر دیگر از بنزین ۷۰۰ تومانی در کارتهای سوخت باقی مانده که بیش از ۳۰۰ میلیون لیتر آن مربوط به خودروهای نظامی و انتظامی است که سهمیه داشته اند و بیشتر مردم سهمیه ۷۰۰ تومانی خود را مصرف کرده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج