۲۶۸۱۴۳
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

معمای قتل جوان ۲۷ ساله در خانه ویلایی

درگیری در یک خانه ویلایی در تجریش منجر به قتل جوان ۲۷ ساله شد.

خبرگزاری تسینم: درگیری در یک خانه ویلایی در تجریش منجر به قتل جوان ۲۷ ساله شد.

حدود ساعت ۲۳ چهارشنبه مورخ ۲۷ آبان امسال، مسئولان بیمارستان شهدای تجریش در تماس با پلیس از مرگ پسری۲۷ ساله‌ای و وخیم بودن حال دوست وی، که به علت اصابت ضربات متعدد چاقو به این بیمارستان انتقال یافته بودند، خبر دادند.

با حضور مأموران کلانتری ۱۰۱ تجریش در بیمارستان، موضوع به تیم جنایی اعلام و تحقیقات از همراه این دو جوان آغاز شد.پسر جوانی که خود را دوست این دو نفر معرفی می‌کرد، در مورد علت درگیری دوستانش به پلیس گفت: به همراه دو تن از دوستانم، برای خرید خودرو با یک افغانی در تهران قرار گذاشتیم و از نوشهر به تهران آمدیم. زمانی که به خانه ویلایی قدیمی که این افغانی در آن سرایدار بود رسیدیم، دوستانم از من خواستند برای خرید شام از منزل بیرون بروم که در هنگام خروج از منزل ۵ مرد افغانی دیگر وارد آن ویلای قدیمی شدند و مدعی شدند از دوستان سرایدار افغانی هستند.

این پسر جوان در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت: بعد از خرید شام به محض ورود به خانه ویلایی صدای داد و فریاد توجهم را به خودش جلب کرد، من نیز که هول شده بودم، بی¬مهابا داخل خانه شدم و دیدم که ۶ مرد افغانی از درب پشتی ویلا در حال فرار از خانه هستند، دست و پای دوستانم درحالیکه غرق در خون بودند، بسته شده است، و چند میلیون تومان وجه نقد آن¬ها به سرقت رفته است.

بعد از تشکیل پرونده قتل عمد و اعلام گزارش آن به احمد بستان زاده بازپرس دوم دادسرای جنایی تهران، این پسر جوان به علت اظهارات ضد و نقیض بازداشت شد و تلاش برای شناسایی دستگیری ۶ مضنون افغانی متهم به قتل پسر ۲۷ ساله ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تهران بدسته صاحبانه اصلیش افتاده خخخخخخخخ

    • هرمان

      وآقا گل خورده درکشور مگراین افقانها تاکی میهمان ایران هستندقبلازانقلاب میهمان ایران بودند.ابن لابد خودشون صاحب خانه شدند آقاتاکی میخواهیم دایه مهربانترازمادر برای این افقانها باشیم ولله دیگرملت ازدست این میهمانان به تنگ آمدن افقانها یا جنایت میکنند.یادرهرجنایتی به نحوی پایشان گیراست بخاطرخدا دیگه بسمونه آقام اصلا میخواهیم به علت بی توجهی به میهمان بریم جهنم بابا دیگه تمومش کنید بزارین این افقانها برگردند به کشورشون مگراینها ازپشت بابامون آمدن.دولت افقانستان آب هیرمندرانمیزاره بیادتوی ایران اما نمیدونم ماچه اصراری داریم که میزبان این میهمانان دائمی باشیم وآقا دیگه جوان سالم نداریم فقط بخاطر همین میهمانان که موادمخدرراازطریق مرزهای افقانستان به کشورمان میآورند اینان دیگه آواره نیستند حالا دیگه باید سوریه ای هارا نجات دهیم وحق همین است افقانها دیگه هرچه خانظپ1نچریدن وخوردن دیگه کافیست بزارین برگردند پیش خانظپ

    • هرمان

      ا ز کجا معلوم شایداصلا افقانی درکارنباشدواین که گزاشتن گردن افقانها اینجا دارند بااضهارات دروغ گفته خودشون رابی گناه جلوه میدهند وگرنه چگونه این فردی که برای معامله آمده ومهمات به گفته خودشون سرایدار ملک آقای افقان هستند نمیشه که بگزاردشام خو شان بگیرند اگرچه این جریان ازدین ماموران هم یکنواخت قتل ازنوع حسابشده نبوده .ولی پس ا ز درگیری دوست مقتول نقشه ای طرح کرده که شایدبتواند تقصیرابه گردن چندافقان خیالی انداخت. البته این هم یک نظریست وفقط خدامیداند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج