جاباما
۲۶۸۱۸۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

معماری مدرن در دل معماری کلاسیک

شاید در وهله ی اول از تصور یک بنای کاملا مدرن در دل یک بنای کاملا کلاسیک دل زده شوید اما در واقعیت با دیدن نمونه ی شاهکاری از این ترکیب به وجد می آیید.

وب سایت چیدانه: سفر به نقاط مختلف دنیا و دیدن آنچه از گذشته تا کنون ساخته شده نه تنها برای اهالی هنر و معماری دلچسب است، بلکه هر کسی را به ستایش وا می دارد. سیر تحول بناها از گذشته تاکنون بر هیچ کس پوشیده نیست و تفاوت آثار قدیمی و جدید به آسانی قابل تشخیص است.

هرم شیشه ای موزه لوور پاریس، معماری مدرن در دل معماری کلاسیک

معماری مدرن در دل معماری کلاسیک

شاید در وهله ی اول از تصور یک بنای کاملا مدرن در دل یک بنای کاملا کلاسیک دل زده شوید اما در واقعیت با دیدن نمونه ی شاهکاری از این ترکیب به وجد می آیید. بسیاری از شما نام موزه ی لوور پاریس را بسیار شنیده اید، اما از بخش الحاقی آن چه می دانید؟ با چیدانه همراه باشید تا درباره ی یکی از زیباترین و حیرت انگیز ترین بناهای معماری که از ترکیب گذشته و امروز شکل گرفته بیشتر بدانیم...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

به آسانی روکش صندلی ها را عوض کنیم

معماری مدرن در دل معماری کلاسیک

چه اشکالی دارد که آدم همه فن حریف باشد و از پس هر کاری بر بیاید؟ خیلی از کارها هستند که به راحتی می شود آن ها را در منزل انجام داد و در هزینه ها صرفه جویی کرد، کارهایی مثل هواگیری شوفاژ خانه، پر کردن سوراخ های کوچک و بزرگ دیوار و حتی رفو کردن روکش مبلمان ها. با خودمان گفتیم شاید بد نباشد این بار به سراغ روکش صندلی های برویم و نحوه عوض کردن آن ها را به شما نشان دهیم.پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

طراحی مقرون به صرفه اقامتگاه موقت با سازه بامبو در مازندران

بسیار عجیب است که با وجود بلاهای طبیعی بسیار در کشورمان تا امروز ساختاری برای سرپناه های اظطراری توسط معماران ما ارائه نشده است که به تواند در زمان کوتاه پاسخ گوی نیازهای افراد باشد و در عین حال کاربردی و مقرون به صرفه.

معماری مدرن در دل معماری کلاسیک

پروژه ی سازه های بامبو به معماری پویا خزائلی پارسا، معمار سال ۱۳۹۴ یکی از همین سرپناه های اظطراری در شهر رامسر در مازندران است که در عین سادگی کاربرد بی نظیر و منحصر به فردی دارد. با چیدانه همراه باشید تا به آن سری بزنیم، به امید آنکه معرفی این پروژه قدمی در جهت توجه طراحان و مسئولان ما به ساختارهای بشردوستانه باشد

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

۷ ایده استفاده از پارچه های گل گلی در دکوراسیون منزل

امروز می خواهیم راجع به پارچه های گل گلی صحبت کنیم. شاید می پرسید که چرا اینقدر به پارچه ها اهمیت می دهیم، خب دلیلش بسیار واضح است پارچه ها بیشترین چیزی هستند که ما در طراحی دکوراسیون داخلی خانه از آن ها بهره می گیریم.

معماری مدرن در دل معماری کلاسیک


پرده، رویه مبل و کوسن ها که همگی از عناصر تاثیر گذار بر دکوراسیون داخلی خانه هستند از پارچه ها درست شده اند، پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید تا به شماین بار به شما بگوییم که چگونه از پارچه های گل گلی استفاده کنید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

بهترین رنگ های دکوراسیون اتاق کودک

فوق العاده ترین مکان برای حضور جسورانه رنگ ها است. البته نباید از این موضوع هم غافل شد که اتاق کودک یکی از تاثیر گذارترین مکان ها بر روی حالات روحی و عاطفی کودکان است پس انتخاب رنگ مناسب برای این فضا یکی از ضروری ترین و مهم ترین انتخاب ها است.

معماری مدرن در دل معماری کلاسیک

این مطلب می خواهد به شما نشان دهد که چه رنگ هایی برای اتاق کودک مناسب است، البته باید دقت کنید که در انتخاب رنگ اتاق کودک حتما سلیقه و نظر خود او را هم اعمال کنید، چرا که این اتاق متعلق به اوست و قرار است تا شخصیتش در آن شکل بگیرد پس حتما به این نکته توجه کنید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج