۲۶۸۲۴۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

موحدی کرمانی: مجلس ششم تکرار نشود

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: بسیجیان حواسشان جمع باشد که مبادا مجلس ششم دوباره تکرار شود، چرا که دشمن برای دو انتخابات پیش‌رو برنامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: بسیجیان حواسشان جمع باشد که مبادا مجلس ششم دوباره تکرار شود، چرا که دشمن برای دو انتخابات پیش‌رو برنامه دارد.

آیت‌ الله محمدعلی موحدی کرمانی در جشنواره مالک اشتر بسیج با بیان اینکه بسیجیان در صفی که ائمه معصومین در راس آن هستند قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: شما عزیزان بسیجی که خود را برای دفاع از کشور اسلامی آماده کرده‌اید در صف ائمه معصومین هستید و این مبالغه نیست.

موحدی کرمانی با اشاره به مسئله امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: اگر این اصل مهم از جامعه برود، ولایت الهی هم می رود و اگر بخواهیم انقلاب باقی بماند، بسیج باید جایگاه امر به معروف و نهی از منکر را حفظ کند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: وقتی گمراهی زیاد است، تنها کسانی نجات می یابند که کنار ولایت هستند و در زمان حاضر شما بسیجیان نشان دادید که تابع ولایت هستید.

وی با اشاره به ولایت‌مداری بسیجیان گفت: شما اطاعت از ولی فقیه می کنید و نه تنها مطیع اوامر ایشان هستید، بلکه وقتی می دانید مقام ولایت از مسئله ای خوشحال می شوند و رضایت دارند، به دنبال انجام آن می‌روید.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسئله نفوذ، اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب بارها نسبت به نفوذ دشمن هشدار داده‌اند به همین دلیل بسیجیان باید چشمان بیدارِ این حوزه باشند و این موضوع را به مسئولین نیز گوشزد کنند.

وی افزود: بسیجی باید عالم به زمان باشد و بداند امروز انقلاب به چه مسئله‌ای نیاز دارد و نیز باید بداند امروز دشمن چه توطئه‌ای در سر دارد و چگونه می‌خواهد ضربه بزند.

موحدی کرمانی با اشاره به انتخابات مجلس‌های خبرگان و شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن برای این دو انتخابات برنامه دارد؛ بسیجیان حواسشان جمع باشد نکند مجلسی مانند مجلس ششم بر سر کار بیاید که خون به دل رهبر انقلاب کردند.

وی ادامه داد: شما بسیجی‌ها باید مردم را آگاه کنید؛ انتخابات خبرگان از انتخابات مجلس شورای اسلامی هم مهمتر است و بسیج باید جریان‌ها را خوب بشناسد و به مردم معرفی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج