۲۶۸۳۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نورمحمدی: طارمی برای ما یک نعمت است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همین که طارمی خودش را در موقعیت گل قرار می‌دهد خیلی خوب است و وجود او برای تیم ما نعمت بزرگی است.

خبرگزاری تسنیم : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همین که طارمی خودش را در موقعیت گل قرار می‌دهد خیلی خوب است و وجود او برای تیم ما نعمت بزرگی است.

رضا نورمحمدی درباره بازوبند مشکی که همچنان به یاد هادی نوروزی بر بازو می‌بندد، گفت: این بازوبند کاپیتانی نیست، بلکه یک بازوبندی است که به یاد هادی نوروزی عزیز بر بازو می‌بندیم. البته نمی‌دانم چرا بقیه بازیکنان این بازوبند را نمی‌بندند، اما من و محسن بنگر به خاطر اینکه علاقه زیادی به نوروزی داشتیم این کار را انجام می‌دهیم و فکر می‌کنم این کوچک‌ترین کاری است که می‌شود به یاد هادی عزیز انجام داد.

وی درباره بازی تیمش مقابل استقلال اهواز نیز یادآور شد: ما با یک نمایش خیلی خوب مقابل حریف‌مان می‌توانستیم به راحتی پنج شش گل به ثمر برسانیم، اما قدر فرصت‌ها را ندانستیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: پیروزی در این بازی هدف اصلی ما بود و خوشحالم که با این سه امتیاز توانستیم چند پله‌ای در جدول صعود کنیم. به امید خدا در دیدارهای آینده بتوانیم این روند را ادامه دهیم و در جمع مدعیان قرار بگیریم.

نورمحمدی در دفاع از عملکرد مهدی طارمی در این بازی خاطرنشان کرد: به عقیده من مهاجمی مثل مهدی طارمی برای تیم ما یک نعمت است. او در حال حاضر بهترین گلزن لیگ به حساب می‌آید و همین‌ که خودش را در بازی‌ها در موقعیت گل قرار می‌دهد، بدین معناست که مهاجم خیلی خوبی است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش برای استفاده از موقعیت‌های گلزنی به یک مهاجم گلزن نیاز دارد یا نه، عنوان کرد: نه من اصلاً چنین اعتقادی ندارم. ما غیر از طارمی که یک مهاجم خیلی خوب است علی علیپور جوان را هم در اختیار داریم که او نیز برای هر تیمی نعمت است. همه مهاجمان ما خوب هستند و ان‌شاءالله در بازی‌های آینده در امر گلزنی عملکرد بهتری خواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج