۲۶۸۴۲۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

اعلام آخرین فرصت ثبت نام زائران اربعین

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: براساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین مستقر در وزارت کشور، متقاضیان سفر به کربلای معلی برای حضور در آیین اربعین تا پایان وقت اداری روز سه شنبه هفته جاری برای ثبت نام در سامانه سماح و اعزام فرصت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان: مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: براساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین مستقر در وزارت کشور، متقاضیان سفر به کربلای معلی برای حضور در آیین اربعین تا پایان وقت اداری روز سه شنبه هفته جاری برای ثبت نام در سامانه سماح و اعزام فرصت دارند.

محسن نظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: برای جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری و سوءاستفاده افراد سودجو، متقاضیان اعزام به اربعین حسینی فقط باید از طریق سامانه سماح در دفاتر مجوز دار از سازمان حج و زیارت اقدام به ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر از مشتاقان اباعبدالحسین (ع) از طریق این سامانه ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۸۵۰ هزار نفر مدارک قانونی خود را برای اقدامات بعدی تحویل این دفاتر داده اند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: متقاضیانی که تا امروز(شنبه) نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند باید در کمتر از ۴۸ ساعت مدارک خود را ارائه داده و بقیه افرادی که تا روز سه شنبه هفته جاری اقدام به ثبت نام می کنند تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه برای ارائه مدارک فرصت خواهند داشت.

نظافتی با تاکید بر اینکه فرصت ثبت نام تمدید نخواهد شد و تاکنون بیش از ۵۰ هزار ویزای جعلی توسط کلاهبرداران صادر شده، ادامه داد: از این تعداد حدود ۱۵ هزار ویزا جعلی بین متقاضیان اعزام به اربعین حسینی توزیع شده که دارندگان اینگونه ویزاها در روزهای آتی بطور قطع دچار مشکل خواهند شد.

وی با بیان اینکه اکنون حدود ۲۲۰۰ دفتر زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت کار ثبت نام و دیگر امورات متقاضیان اعزام به اربعین حسینی را به انجام می رسانند، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۴۵ هزار ویزا برای ثبت نام کنندگان در سامانه سماح صادر شده است.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت همچنین درمورد اعزام نیروهای ستادی و غیره به عراق گفت: حدود ۲۰۰ نیروی ستادی در تمامی زمینه ها برای کمک به ستاد اربعین مستقر در خوزستان، ایلام و عراق اعزام شده اند.

به گفته ویف پیش بینی می شود با توجه به استقبال مردم، بیش از دو میلیون نفر ایرانی برای حضور در آیین اربعین به عراق سفر کنند.

براساس آمارهای مسئولان سازمان حج و زیارت سال گذشته(۱۳۹۳) حدود یک و نیم میلیون نفر برای حضور در آیین اربعین به عراق سفر کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج