جاباما
۲۶۸۵۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پروفسور سمیعی بازیگر می شود

«دختری به نام ایران» داستان بوکسوری به نام فرامرز حسین پور را روایت می‌کند که سال ۵۷ بعد از اینکه به فرمان امام خمینی (ره) ورزش بوکس در ایران ممنوع شد از کشور خارج شده و فعالیت‌هایش را در کویت ادامه می‌دهد.

خبرگزاری مهر: تله فیلم «دختری به نام ایران» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی کرامتی قرار است در حرکت جالبی از پروفسور مجید سمیعی و دستیارش در نقش‌های خودشان استفاده کند. داستان فیلم درباره بوکسوری ایرانی است که ساکن کشور دیگری است و برای درمان به ایران و نزد پروفسور سمیعی می‌آید.

تولید تله فیلم «دختری به نام ایران» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی کرامتی فردا اول آذرماه، آغاز می‌شود تا از شبکه سه سیما روی آنتن برود.

از نکته‌های جالب این تله فیلم حضور پروفسور مجید سمیعی و مهدی کتابچی فوق تخصص مغز و اعصاب و دستیار اوست، بر اساس فیلم‌نامه قرار است پروفسور و دستیارش در نقش خود ظاهر شوند.

«دختری به نام ایران» داستان بوکسوری به نام فرامرز حسین پور را روایت می‌کند که سال ۵۷ بعد از اینکه به فرمان امام خمینی (ره) ورزش بوکس در ایران ممنوع شد از کشور خارج شده و فعالیت‌هایش را در کویت ادامه می‌دهد. وی سال ۹۴ به دلیل مشکلات جسمی امکان فعالیت‌های ورزشی را از دست داده و طبق نظر پزشکان تنها پروفسور سمیعی می‌تواند او را مداوا کند.

ایرج نوذری، علی اوسیوند، کاوه خداشناس، زهره حمیدی، حسن اسدی، فریبا خادمی، نگار مراد از بازیگران این تله فیلم خواهند بود.

دیگر عوامل این تله فیلم، نویسنده محمد رسولی، مدیرتصویربرداری علی احسانی، صدابردار جمشید آزموده، طراح صحنه و لباس بهنام معتمدی، تدارکات مجید مهدی زاده، عکاس مریم حسینی، مدیرتولید علی اصلی بیگی، تهیه کننده علی کرامتی با مشارکت کنگره شهدای ورزش کشور، شرکت سایپا و وزارت ورزش و جوانان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج