جاباما
۲۶۸۷۴۹
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

توضیح اژه ای درباره بازداشت یک آقازاده

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا بازداشت فرزند یکی از وزرای دولت اصلاحات درست است و آیا این که بازداشت وی به گم شدن دکل نفتی ارتباط دارد گفت: بازداشت وی درست است، اما این که چه قدر در این زمینه و موضوعی که عنوان کردید وی نقش دارد اطلاعی ندارم.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی دستگاه قضایی، تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه ایران را مضحک و شرم‌آور دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در هشتادو هشتمین نشست خبری خود با اهالی رسانه گفت:‌ در روزهای اخیر قطعنامه‌ای غیرالزام‌آور به بهانه نقض حقوق بشر علیه ایران تصویب شد که این قطع‌نامه مضحک و شرم‌آور است. خنده آور است که امثال آمریکا و اسرائیل قطعنامه علیه ایران صادر می کنند.

وی ادامه داد: در چند وقت اخیر اتفاقی در فرانسه رخ داد که البته از نظر ما آن اتفاق محکوم است، اما در رابطه با همان اتفاق اقداماتی انجام شد که به صرف مظنون شدن به مردم آن‌ها دستگیر می شدند؛ در واقع بسیاری از اقداماتی که آن‌ها به بهانه این قضیه انجام می‌دهند، غیرقانونی است. پرونده آمریکا و اسرائیل در رابطه با نقض حقوق بشر شاهد و گواه است، آن وقت می‌گویند چرا ایران قاچاقچیان مواد مخدر را محکوم می‌کند.

محسنی‌اژه‌ای اظهار کرد: در آبان ماه در یزد بیش از دو هزار کیلو تریاک و ۳۵۰ کیلو هرئین کشف شد. اگر این محموله توزیع می‌شد چه تعداد از افراد را آلوده می کرد، حال آن‌ها این ادعا را مطرح می‌کنند که ایران به دلیل محکوم کردن امثال این قاچاقچیان نقض حقوق بشر کرده است.

وی ادامه داد: آن‌ها بسیاری از افراد را در خیابان‌ها به قتل می رسانند، اما ایران ابتدا افراد را دستگیر و سپس در صورت قطعی شدن حکم، مجازات می‌کند. اکنون امثال این کشورها می توانند طرفدار حقوق بشر باشند؟

محسنی اژه‌ای ضمن تشکر از فرمانده نیروی انتظامی گفت: از فرمانده نیروی انتظامی تشکر می‌کنم که دستور دادند با جرائم مشهود برخورد جدی شود، البته این امر باید استمرار داشته باشد.

افزایش بدهی دولت به بانک مرکزی در سال ۹۴

سخنگوی دستگاه قضایی با بیان اینکه قوه قضاییه از هر نوع فعالیت سالم اقتصادی حمایت می‌کند گفت:‌ قوه قضاییه آمادگی دارد که از هر نوع فعالیت سالم اقتصادی به خصوص در امر تولید و سرمایه گذاری حمایت جدی داشته باشد. همچنین آمادگی دارد از بانک مرکزی در جهت ساماندهی به موسسه‌های پولی و اعتباری و به دولت در جهت رفاه و معیشت مردم کمک کند.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند با وعده‌هایی که دولت یازهم بعد از توافق داده گشایشی در کار روزمره‌شان ایجاد شود، گفت: قوه قضاییه حاضر است در چارچوب قوانین کمک کند. در سال ۹۴ بدهی دولت به بانک مرکزی افزایش پیدا کرده است، همچنین بدهی دولت به بانک ها و بانک ها به بانک مرکزی نیز افزایش یافته است.

سخنگوی دستگاه قضایی درباره معوقات بانکی گفت: حاضریم در مورد معوقات بانکی کمک های لازم را انجام دهیم اما بانک ها باید کاری کنند که این معوقات تکرار نشود.

وی درباره انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ لازم است در رابطه با انتخابات کشور در امنیت و آرامش باشد و بستری فراهم شود که انتخاباتی پرشور و بانشاط و با مشارکت حداکثری برگزار شود که لازمه آن این است همه دستگاه‌ها، مردم، احزاب، تشکل ها، نامزدها و هواداران به رعایت قانون ملزم باشند؛ زیرا اگر همه ما خود را ملزم به رعایت قانون کنیم به نفع کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در این صورت است که آرامش و امنیت در کشور برقرار می‌شود. همچنین دستگاه های مربوطه نیز هر کجا دیدند کسی خواسته یا ناخواسته امنیت را بر هم می‌زند باید تمهیدات لازم را انجام دهند.

وی افزود: همه باید در جهت حفظ امنیت و آرامش کشور تلاش کنیم و دستگاه های مربوطه نیز به وظایف خود عمل کنند.

سخنگوی دستگاه قضایی با اشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره عدم ورود دیوان عدالت اداری به مصوبات این شورا خاطرنشان کرد: پس از موضوع بورسیه ها تعدادی از دانشجویان نسبت به این امر شکایت داشتند، تعدادی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز نامه ای خطاب به آیت الله آملی لاریجانی نوشتند و در آن خواستار تجدیدنظر در این مصوبه شدند؛ لذا آیت‌الله آملی لاریجانی خطاب به مقام معظم رهبری نامه ای را نوشتند و خواستار رسیدگی به اعتراض به مصوبات این شورا و خصوصا در مورد بورسیه شدند. مقام معظم رهبری نیز در پاسخ گفتند که به صورت موردی و در موضوع رسیدگی به بورسیه‌ها با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه موافقت کردند.

محسنی‌اژه‌ای بازداشت فرزند یکی از مسئولان پیشین را تایید کرد

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه طی برگزاری دادگاه بابک زنجانی صحبت از دلال نفتی دیگری که مبلغ ۵.۸ میلیارد یورو به وزارت نفت بدهکار است شده، آیا شکایتی در این زمینه به قوه قضاییه رسیده است؟ و آیا از وزیر نفت در این زمینه بازجویی شده است؟ گفت: نه، در این زمینه شکایتی نشده است و در این خصوص نیز وزیر نفت بازجویی نشده است.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه طی برگزاری جلسات علنی دادگاه بابک زنجانی آقای جهانگیری مطرح کردند کسانی از پشت پرده به زنجانی روحیه می‌دهند. از نظر شما تا چه اندازه بیان این سخنان درست است؟ گفت:‌ اگر حدسی زده می‌شود، من مسئول حدس دیگران نیستم، اما چنین چیزی که مطرح شده است را قوه قضاییه نمی‌بیند، بلکه خلاف آن را می‌بینیم. متهم بیش از ۲۰ ماه در زندان است و هیچ وقت حمایت و سفارش از طرف کسی نشده است.

محسنی‌اژه‌ای افزود: حتی ملاقات‌های متهم محدود است. ناگفته نماند که در ماه‌های اخیر ملاقاتی هم نداشته است. اگر کسی اطلاعاتی در این زمینه دارد به قوه قضاییه بدهد، البته زیبنده فرد مسئول در مقام بالا نیست که به حدس و گمان این موضوع را از پشت تریبون اعلام کند.

خبرنگاری سئوال خود را اینگونه پرسید: در روزهای گذشته شاهد جلسات متعدد دادگاه پرونده نفتی بودیم که در حین این جلسات متهم صحبت‌هایی را بیان کرده که در مقام افترا بوده است؛ شائبه پیش می‌آید که در پرونده‌های مشابه دادگاه اجازه برگزاری علنی جلسات و این گونه صحبت‌ها را نداده است، توضیحات لازم را ارائه دهید.

محسنی اژه‌ای گفت: خیر؛ در بیشتر جلسات رئیس دادگاه تذکر لازم را می‌دهد. نه متهم حق دارد به کسی توهین کند و نه کس دیگری حق دارد که به وی توهین کند. ما در این مدت شاهد هر دو طرف قضیه بودیم؛ یعنی هم از بیرون دادگاه به متهم مسائلی را نسبت دادند که صحیح نیست و هم متهم مسائلی را عنوان کردند. بنده نیز دو بار در این زمینه تذکر دادم. لاجرم زمانی که متهم حرفی می‌زند نمی‌شود دهانش را بست.

محسنی اژه‌ای درباره‌ برگزاری علنی دادگاه متهمان نفتی گفت: بالاخره از نظر شما جلسات دادگاه علنی برگزار شود خوب است یا غیرعلنی.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا بازداشت فرزند یکی از وزرای دولت اصلاحات درست است و آیا این که بازداشت وی به گم شدن دکل نفتی ارتباط دارد گفت: بازداشت وی درست است، اما این که چه قدر در این زمینه و موضوعی که عنوان کردید وی نقش دارد اطلاعی ندارم.

در حکم جیسون رضاییان حبس وجود دارد

وی درباره‌ی ابلاغ حکم جیسون رضاییان نیز گفت: حکم پرونده صادر شده اما به صورت رسمی به متهم و وکیل وی ابلاغ نشده است. بنده نیز جزییات حکم را نمی‌توانم بیان کنم فقط اجمالا وی محکومیت به حبس را دارد و فعلا حکم قطعی نیست.

گزارش رسمی درباره ماجرای ورامین به قوه قضاییه ارائه نشده است

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر این که در هفته گذشته در جریان برگزاری نشست های انتخاباتی، آقای موسوی لاری قبل از سخنرانی مورد هجوم قرار گرفتند و یکی از افرادی که این تجمع را تشکیل داده بود گویا نماینده مجلس است، آیا پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شده است؟ گفت: در خصوص موضوع قرچک تحقیقات تمام نشده، وزیر کشور نامه‌ای را به استاندار نوشته که هنوز ابعاد این موضوع بررسی نشده است؛ زیرا نماینده و مردم حرف‌هایی می‌زنند و مدعی هستند به همین دلیل هنوز به صورت رسمی به قوه قضاییه گزارشی در این رابطه ارائه نشده است.

معاون اول قوه قضاییه در مورد دستگیری عوامل آتش سوزی جای کارتن‌خواب‌ها در منطقه هروی، ابراز بی‌اطلاعی کرد.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر این که طبق گفته معاون حقوقی سازمان تعزیرات مجازات سوخت و دارو افزایش یافته است، این افزایش در چه حدی است گفت: سازمان تعزیرات زیر نظر دولت است نه قوه قضاییه. در لایحه‌ای که در مورد این سازمان به مجلس رفته در پاره‌ای از موارد مجازات‌ها تشدید شده مانند حمل کالای قاچاق.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر این که حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی مدعی شده سعید مرتضوی ماهی ۶۰ میلیون تومان حقوق می‌گرفته و از طرف دیگر بابک زنجانی آزادانه در دادگاه صحبت می‌کند و از جایی حمایت می‌شود، آیا قوه قضاییه به این موضوع رسیده که بابک زنجانی از جایی حمایت می‌شود؟ و سعید مرتضوی رها شده است؟ گفت: از این که فردی که نام بردید چقدر حقوق می‌گرفته نه خبر دارم و نه موظف هستم بدانم مدیران امروز و دیروز چقدر حقوق می‌گیرند. همچنین این که می‌گویید فلانی رها شده ناصحیح است و باید بگویم که وی محاکمه شده و در پرونده‌های دیگر در حال محاکمه است.

وی درباره‌ این که آیا ورود قوه قضاییه به بورسیه‌ها فقط مربوط به شکایت دانشجویان است گفت: قوه قضاییه و دیوان عدالت اجازه ورود به موضوع را نداشتند و اکنون اجازه داده شده که قوه قضاییه فقط در این خصوص وارد شود.

وی در پاسخ به سئوال دیگری درباره‌ این که وزیر کشور اعلام کرده گزارش حادثه شیراز به قوه قضاییه ارجاع شده، گفت: دادگاه در این رابطه تشکیل شد و رسیدگی‌ها انجام شد. پرونده در همان روزهای اول مورد رسیدگی قرار گرفت و مهلتی خواسته شد تا آخرین لوایح خود را ارائه دهند. دادگاه منتظر است تا لوایح را تقدیم کنند.

همه افراد دستگیر شده خبرنگار و رسانه‌ای نیستند

محسنی اژه‌ای در ادامه هشتادوهشتمین نشست خبری خود با اهالی رسانه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا از آخرین وضعیت خبرنگاران بازداشت شده اخبار جدیدی وجود دارد؟ گفت: اطلاعات جدیدی ندارم. باید بگویم که همه کسانی که بازداشت شده اند خبرنگار و رسانه‌ای نیستند. گزارش برخی از پرونده های این افراد تکمیل شده و دادسرا مشغول بررسی آن است تا آخرین بازپرسی ها را انجام دهد.

وی ادامه داد: اگر ارتباط در این پرونده‌ها به گونه ای نباشد که الزاما در یک پرونده به دادگاه ارجاع شود و بتوان آن‌ها را از هم جدا کرد شاید سریع‌تر به دادگاه بروند؛ زیرا برخی از پرونده ها با یکدیگر مرتبط هستند، البته گفته شده که جدا کردن آن‌ها از یکدیگر میسر است و پس از تکمیل به دادگاه ارسال خواهند شد.

خبرنگاری درباره تبعیض بین رسانه‌ها از سوی قوه قضاییه برای پوشش دادگاه علنی بابک زنجانی به سخنگوی دستگاه قضا گلایه کرد و گفت که اتفاق افتاده برخی از رسانه ها یک تا دو ساعت در سرما ایستاده اند و پس از آن گفته شد که نباید به دادگاه بروید که محسنی اژه ای گفت: اگر بی جهت معطل شدید از شما عذرخواهی می کنم، اما من متراژ سالن دادگاه را نمی دانم و بعضا امکانش نیست که تعداد زیادی افراد حضور یابند؛ لذا این محدودیت ها وجود دارد اما باز هم اگر ابتدا به شما گفته اند در دادگاه حضور یابید و سپس چند ساعت در سرما ایستاده اید، عذرخواهی می کنم.

امنیت کشور بسیار بالاست

در ادامه نشست خبری خبرنگاری با اشاره به تحولات اخیر منطقه‌ای در چند ماه اخیر و موضوع افزایش تهدیدها از سخنگوی دستگاه قضایی پرسید که این موضوعات باعث نگرانی افکار عمومی شده است. همچنین دستگیری های اخیر چند گروه تروریستی نشان از این است که این نگرانی‌ها بی مورد نیست. ارزیابی قوه قضاییه از وضعیت امنیت در حوزه مسئولیت خودش چیست؟

محسنی‌اژه‌ای گفت:‌ ارزیابی ما از امنیت کشور خیلی خوب است، اما این به این معنا نیست که مراقب نباشیم. سیستم اطلاعاتی و امنیتی ما بسیار هوشیار هستند. همچنین مرزبانان ما مراقب و هوشیار هستند و از امنیت بسیار بالایی برخورداریم، اما این طبیعی است که نباید دشمن را کوچک بدانیم.

وی اضافه کرد: وزارت اطلاعات اعلام کرد که در ارومیه تیمی را دستگیر کرده اند، البته این‌ها از یک گروه نیستند و عضو شاخه های گروه‌های تکفیری هستند که از بیرون از سوی آمریکا مورد حمایت قرار می گیرند. همچنین دو تیمی که اخیرا دستگیر شده اند در ابتدای تحقیقات اولیه‌شان قرار دارند.

خبرنگاری سئوال خود را اینگونه پرسید که با توجه به فضای انتخاباتی کشور افرادی که در فتنه ۸۸ موثر بودند جلساتی را برگزار کردند و از عملکرد فتنه‌گران دفاع می‌کنند آیا قوه قضاییه نسبت به این موضوع ورود پیدا کرده است یا خیر؟ که سخنگوی دستگاه قضا خاطرنشان کرد: همانطور که پیش تر گفتم همه باید در جهت آرامش کشور تلاش کنیم زیرا این موضوع به نفع همه ماست.

وی ادامه داد: اگر کسی اهل فتنه بوده و الان نیز در حال فتنه گری است نباید به او اجازه چنین کاری را دهیم. قوه قضاییه به عنوان پیشگیری از وقوع جرم موضوع را دنبال می‌کند و اگر جایی لازم باشد نیز تذکر خواهد داد.

محسنی اژه ای در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه عده ای گفته اند بعد از برجام ما نباید هر حرفی را زده و هر کاری را انجام دهیم زیرا ممکن است غربی ها تحریک شوند، گفت:‌ من نشنیده ام که کسی چنین حرفی را بیان کند اما اگر فردی این صحبت را انجام دهد صحیح نیست. دشمنی که ما در طی ۳۶ سال گذشته شناخته‌ایم نشان از این دارد که هر کاری که بخواهد انجام می‌دهد و ما نباید ملاحظه آن‌ها را داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، محسنی اژه ای در پاسخ به سئوال ایسنا مبنی بر اینکه در دولت قبل ۵۰۰ هزار استخدام غیرقانونی صورت گرفته و از سوی دیگر معاون میراث فرهنگی اعلام کرده ۴۸ هزار سند تاریخی در دولت قبل گم شده، آیا قوه قضاییه در این زمینه ورود پیدا کرده است؟ که سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع اول به من ربطی ندارد و اگر کار خلاف قانونی صورت گرفته در دیوان عدالت اداری امکان بررسی وجود دارد. در مورد دوم اگر چنین چیزی است باید حتماً به قوه قضاییه گزارش کنند تا دستگاه قضایی به عنوان مدعی‌العموم وارد شود. اگر تاکنون گزارش نداده‌اند خود این گزارش ندادن هم یک تخلف است.

یکی از خبرنگاران در خصوص پرونده پسری با عکس‌های جنجالی سئوال کرد که اژه‌ای گفت: متاسفانه هرکسی که موبایل بدست دارد بسیاری از عکس‌ها را برای گروه و افراد دیگر ارسال می‌کند که این خود می‌تواند موجب فساد دیگری شود. این کار اقدام بسیار قبیح و زشتی بوده و در مواردی قانونگذار حکم مفسد‌فی‌الارض را برای آن داده است.

معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آخرین وضعیت سردفتر متخلفی که از بابک زنجانی ۸ میلیارد حق‌الثبت دریافت کرده بود به کجا رسید، گفت: اگر اشتباه نکنم این موضوع به ملک ایران‌زمین مربوط می شود. این زمین را ابتدا بیش از ۷۰۰ میلیارد کارشناسی کرده بودند که با اعتراض متهم یا وکیل وی روبرو شد به همین جهت به هیأت ۳ نفره ارجاع شد و آنجا ۱۷۰۰ میلیارد کارشناسی شد.

وی افزود: تخلفی که صورت گرفته این بود که آنها ۸ هزار میلیارد سند صوری نوشته بودند و زمین را قیمت گذاری کرده بودند و آن سردفتر هم بیش از ۱.۵ میلیارد در این رابطه دریافت کرده بود که بلافاصله بازداشت شد.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: از آنجایی که این سردفتر مبلغ مذکور را به عنوان رشوه دریافت کرده بود مجازات سنگینی دارد اما اینکه الان این فرد حکم گرفته و حکمش اجرا شده یا نه، اطلاعی ندارم.

درباره ربوده شدن مفقودان فاجعه منا نگرانی جدی وجود دارد

محسنی اژه‌ای در ادامه نشست خبری خود با اهالی رسانه درباره آخرین پیگیری‌ها رد خصوص حادثه منا که سئوال یکی از خبرنگاران بود گفت:‌ اتفاق جدیدی در این پرونده رخ نداده است. وزارت خارجه پیگیر موضوع است و این حادثه را از طریق مراجع عربستان و کمیته مشترکی که در این خصوص تشکیل شده پیگیری می‌کند، البته برخی‌ها موضوع ربوده شدن تعدادی از مفقودان و زنده بودن آنها را مطرح کردند که در این خصوص نگرانی جدی وجود دارد.

وی ادامه داد: باید وزارت خارجه با حساسیت بالایی موضوع را پیگیری کند، زیرا در صورت صحت چنین ادعایی موضوع کاملا فرق می‌کند و بحث تنها به ضعف سیستم اجرایی عربستان در تامین امنیت حجاج خلاصه نمی‌شود، البته مطرح کنندگان ربوده شدن برخی از مفقودان قرائن و شواهدی را نشان داده‌اند که در حال حاضر موضوع در حال بررسی است.

وی در پاسخ به سئوال یکی دیگر از خبرنگاران درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مدیران بانک‌های مسکن و صادرات در پرونده فساد بزرگ ۳ هزار میلیاردی گفت: طبق آخرین اخباری که از این پرونده داشتم رسیدگی به پرونده مدیران این بانک‌ها ادامه داشته و بعید می‌دانم رسیدگی به اتمام رسیده و حکم صادر شده باشد؛ زیرا اگر این چنین بود حتما به من خبر می دادند.

محسنی اژه ای در پاسخ به سئوال یکی دیگر از خبرنگاران درباره ادعای بابک زنجانی در رابطه با واگذاری محموله نفتی ۵.۸ میلیارد یورویی خاطرنشان کرد: پیش‌تر این موضوع را بیان کردم که پرونده‌ای در این خصوص در دستگاه قضایی باز نشده و وزیر نفت نیز مورد بازجویی قرار نگرفته است.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سئوال یکی دیگر از نمایندگان رسانه ها مبنی بر اینکه پیگیری های مربوط به بدهکاران بانکی به کجا رسید؟ گفت: در حال حاضر آخرین گزارشات از میزان معوقات بانکی و بدهکاران بزرگ بانکی را مطالعه نکرده‌ام.

وی ادامه داد: عده‌ای نیز که به دنبال عدم پرداخت معوقات بانکی بودند، بازداشت شدند و تعداد دیگری نیز با بانک ها به توافق رسیده و در حال پرداخت اقساط خود هستند. همچنین تعداد معدود دیگری هم بازداشت و تعدادی دیگری هم با وکالتی که به بانک ها دادند آزاد هستند، عده ای دیگر نیز بدهی های خود را تسویه کردند.

سخنگوی دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: بانک مرکزی و دیگر بانک‌ها باید نظارت بیشتری در اعطای تسهیلات بانکی داشته باشند. متاسفانه در برخی اوقات کارشناسان بانک‌ها توجه لازم را نسبت به کارشناسی وثایق بانکی ندارند و در برخی موارد نیز با تبانی اقدام به درج قیمت کارشناسی بیش از قیمت واقعی وثایق می‌کنند، حتی موردی وجود داشته که قیمت کارشناسی ملکی بیش از ۲۰ برابر قیمت واقعی آن اعلام شده بود که به نظر می‌رسد با توجه بیشتر بانک‌ها و نظارت بر اعطای تسهیلات، شاهد چنین مواردی نخواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی بی ادبید... چرا این کار رو کردین الان تو روحیه اش تاثیر می ذاره میاد بیرون مجبور می شه برای اینکه حالش بهتر بشه بره جزایر قناری... اونوقت تو این مدت کی پول ها رو... آره....
      فیلم سینمایی قشنگی بود خسته نباشید ولی سناریوش ضعیف بود یعنی بار ها نوشتن این سناریو رو... بازیگراش هم الان دارن راست راست راه می رن... والله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج