۲۶۸۸۲۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خدمات رسانی وزارت نیرو به زائران حسینی

قائم مقام وزیر نیرو گفت: خدمات وزارت نیرو به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، از داخل کشور آغاز شده و در محل عتبات عالیات نیز ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا: قائم مقام وزیر نیرو گفت: خدمات وزارت نیرو به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، از داخل کشور آغاز شده و در محل عتبات عالیات نیز ادامه دارد.

ستار محمودی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات و اقدامات انجام شده ویژه اربعین حسینی و زائران عتبات عالیات، افزود: اقدامات این وزارتخانه از پایانه های خروج از مرزها در داخل کشور آغاز شده و در آن سوی مرزها در راه های منتهی به عتبات و خود عتبات عالیات ادامه دارد.

وی گفت: وزارت نیرو در زمینه های آب و برق با برقراری ایستگاه های مختلف به خدمات رسانی پرداخته و به توزیع آب، بهسازی و گندزدایی آب و بررسی کیفیت سلامت آب و همچنین تامین برق اضطراری برای مراکز و نقاط مورد نظر می پردازد و تیم هایی ویژه، مامور پیگیری این امور هستند.

محمودی خاطرنشان کرد: به همت زائران و همکاران صنعت آب و برق، با ارائه کمک های مالی و تجهیزات رسانی، مسیر عبور زائران بیش از گذشته برای خدمات رسانی آماده شده و کماکان در حال تکمیل اقدامات هستیم.

وی در بخش دیگری از این گفت وگو، به فرا رسیدن هفته بسیج نیز اشاره کرد و گفت: مدیریت مصرف آب با کمک بسیج در سال ۱۳۸۰، همچنین کاهش تلفات برق و صیانت از منابع آب، از جمله اقدامات انجام شده و یا در حال انجام از سوی بسیجیان است و در آینده نیز می توان از توانایی بسیجیان در فرهنگ سازی و شیوه مدیریت و مصرف آب و حوزه پدافند غیرعامل از آنها بهره گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اکثر بسیجیان، امروز جزو کادر فنی رسمی حوزه های تخصصی آب و برق هستند که بهتر از گذشته به خدمات رسانی می پردازند.

به گفته سردار ابراهیم راحمی رئیس ستاد اربعین وزارت نیرو ، ۳۶۵ نفر از نیروهای صنعت آب و برق کشور در این ایام برای خدمات رسانی به زائران همکاری خواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج