۲۶۸۹۱۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بیشترین مدارک گمشده ایرانیان

طی هفت ماه اول سال جاری کارت ملی، گواهینامه و شناسنامه به ترتیب بیشترین آمار مدارک گمشده ایرانیان را به خود اختصاص داده‌اند.

طی هفت ماه اول سال جاری کارت ملی، گواهینامه و شناسنامه به ترتیب بیشترین آمار مدارک گمشده ایرانیان را به خود اختصاص داده‌اند.

طی هفت ماهه سال جاری در کشور بیش از ۲۲۳ هزار مدرک شناسایی یافته و به دفاتر پستی تحویل داده شده است که از این میان تنها ۳۳ هزار نفر برای پیدا کردن مدارک خود و تحویل آنها از طریق پست اقدام کرده‌اند و مابقی این مدارک به شکل تحویل داده نشده باقی‌مانده است.

طبق آمارهای موجود، بیشترین حجم پست یافته‌ها تا پایان مهرماه امسال به کارت‌های ملی مربوط می‌شود که در مجموع حدود ۹۶ هزار و ۶۸۴ کارت ملی در این مدت به دفاتر پستی تحویل داده شده و از میان آنها ۱۳ هزار و ۶۲۲ کارت به دست صاحبانش رسیده است.

همچنین در این مدت بیش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ گواهینامه به دفاتر پستی تحویل داده شده که تنها صاحب ۶۰۰۰ نفر از این مدارک از طریق شرکت پست به جست‌وجوی مدارک مفقوده خود پرداخته‌اند.

تعداد شناسنامه‌های مفقودی نیز بیش از ۲۶ هزار مورد گزارش شده که از این میان تنها چهار هزار و ۳۷۸ شناسنامه از طریق پست به دست صاحبانش رسیده و مابقی در دفاتر پستی باقی مانده‌اند.

همچنین طی این مدت بالغ بر ۲۰ هزار کارت وسایط نقلیه به دفاتر پستی تحویل داده شده و نزدیک به ۱۵ هزار کارت نظامی نیز یافت شده است. تعداد گذرنامه‌هایی که از ابتدای سال جاری تحویل اداره پست داده شده نیز ۱۳۲۸ مورد بوده است.

۳۰۳ عقدنامه ، یک وصیت‌نامه، ۵۴۱ سند مالکیتی، ۴۵۵۹ دفترچه بیمه، ۲۶۲ مدرک بانکی، ۲۳۷ کارت دانشجویی و مدرک تحصیلی، ۳۶۱۳ کارت بیمه وسائل نقلیه، ۲۸۱ پروانه و گواهینامه، ۳۱۸ فقره چک، ۷۸۲۴ کارت هوشمند سوخت، ۱۳۵ دسته چک و ۱۶۶ کارت منزلت از دیگر مدارکی هستند که از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه به دفاتر پستی تحویل داده شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج