۲۶۸۹۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اتفاقاتی که استقلال را ضعیف می‌کند

استقلال هر چه جلوتر می رود بازیکن از دست می‌دهد و دلیل جدایی بازیکنان این تیم هم خواسته سرمربی نیست بلکه قهرها به دلیل بی انضباطی مالی است.

خبرگزاری مهر: فلش قدرتمندی استقلال مظلومی رو به پایین است و به نظر می رسد آنها هر بازی بدتر از بازی قبل می‌شوند و این را می‌توانید در سلول‌های سازنده این تیم احساس کنید.

شاید در ابتدای فصل و اندکی پس از آن می‌توانستید لمس کنید که این تیم توان قهرمانی دارد اما امروز دیگر نمی‌توانید این قدرت را احساس کنید هرچند که این تیم صدرنشین جدول رده‌بندی باشد. اما دلیل این اتفاق چیست؟

مهمترین دلیل احساس افت استقلال همان خروج کراری است که مظلومی روی ماندن او اصرار دارد و می‌خواهد او را در استقلال نگه دارد اما ریوالدو را هم فراموش نکنید.

خروج دو بازیکن در یک پست می‌تواند برای یک مربی کابوس باشد و البته برای مظلومی هم هست. نکته اما اینجاست که خود مظلومی در رفت و آمدهای اخیر تاثیری نداشته و هرگز نمی‌خواسته ریوالدو را بدهد که برود یا کرار را نداشته باشد. اتفاقا برعکس، مظلومی ماه‌ ها کوشید تا کرار را حفظ کند و در مورد ریوالدو هم اصلا راضی به جدایی نبود.

کی‌روش بابت کوچکترین بی نظمی و کمترین اشکالی فریاد بر می‌آورد اما مظلومی دو بازیکن بزرگ و البته پلی میکرش را گرفته اند و سکوت کرده تا دقیقا مسیر معکوس را برود با این توضیح که کی روش هر روز قدرتمند‌تر می‌شود و مظلومی هر روز ضعیف‌تر چرا که در عرض ۱۰ هفته دو بازیکنش را به دلیل بی پولی یا عقد قرارداد به صورت اشتباه از او گرفته‌اند.

کرار اگرچه زیاد قهر می‌کند و کلا چندان منضبط و متعهد نیست اما واقعیت این است که به دلیل بد قولی‌های مسئولان باشگاه استقلال است که مدام قهر کرده و تنها سه هفته برای مظلومی به میدان رفته و حالا در آستانه جدایی قرار گرفته است.

ریوالدو هم موضوعش مظلومی یا موارد فنی نبود او هم با نوع قراردادش مشکل داشت و یا اعتراض مالی داشت هر چه بود اما فرقی نمی‌کند او با مظلومی مشکل نداشت.

در هر صورت اگر مظلومی کی روش بود بازیکن وسط مسابقات از او جدا نمی‌شد چرا که فشار وی به باشگاه آنقدر زیاد بود که باشگاه امکان نداشت کاری کند که بازیکنش معترض شود و برود چون در آن صورت کی‌روش زمین و زمان را به هم می‌دوخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج