۲۶۹۰۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

علت فراخوان ۳۰۵ هزار خودروی سوناتا؟

طبق گزارش اداره‌ی ملی امنیت ترافیک جاده‌ای ایالات متحده‌ی آمریکا (NHTSA)، شرکت خودروسازی هیوندایی به علت وجود نقص فنی در پدال ترمز، حدود ۳۰۵ هزار دستگاه خودروی سوناتای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ را فراخوان خواهد کرد

zoomit.ir - مهرداد عیسی لو: طبق گزارش اداره‌ی ملی امنیت ترافیک جاده‌ای ایالات متحده‌ی آمریکا (NHTSA)، شرکت خودروسازی هیوندایی به علت وجود نقص فنی در پدال ترمز، حدود ۳۰۵ هزار دستگاه خودروی سوناتای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ را فراخوان خواهد کرد

علت فراخوان 305 هزار خودروی سوناتا؟

شرکت هیوندایی به دلیل بروز نقص فنی در پدال ترمز تعدادی از خودروهای سوناتا، در حال برنامه‌ریزی برای فراخوان اتومبیل‌های یاد شده است. طبق اعلام شرکت خودروساز کره‌ای، نقص فنی به وجود آمده مرتبط با پد پدال ترمز و کلید قطع و وصل چراغ ترمز است، این کلید وظیفه‌ی فعال کردن چراغ‌های ترمز هنگام فشرده شدن پدال ترمز را دارد. اما به نظر می‌رسد در تعدادی از خودروهای سوناتا، پس از برگشت پدال ترمز به حالت آزاد، کلید یاد شده چراغ‌های ترمز را غیر فعال نمی‌کند. بر اساس گزارش شرکت هیوندایی این عامل می‌تواند احتمال وقوع تصادفات را افزایش دهد. با این حال تاکنون هیچ تصادفی در اثر وجود این نقص فنی گزارش نشده است.

هیوندایی فرآیند فراخوان خودروهای معیوب را از ابتدای سال نو میلادی آغاز خواهد کرد، با این وجود تا کنون اطلاعاتی در مورد جزئیات این فراخوان گزارش نشده است. گزارش‌ها حاکی است خودروهای معیوب از تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۰۹ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۱ تولید شده‌اند.

این فراخوان ارتباطی با فراخوان وسیع خودروهای جنسیس سدان ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ ندارد. فراخوان یاد شده بر اثر وجود خوردگی در بخش‌هایی از سیستم ترمز خودروهای جنسیس سدان اجرا شده بود. در آن زمان اداره‌ی ملی امنیت ترافیک جاده‌ای ایالات متحده آمریکا، هیوندایی را به واکنش کُند در مورد نقص فنی به وجود آمده، متهم کرد و این شرکت به پرداخت جریمه‌ای ۱۷.۳۵ میلیون دلاری محکوم شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج