۲۶۹۰۸۳
۲ نظر
۵۰۲۷
۲ نظر
۵۰۲۷
پ

نسل جدید لامبورگی هوراکان +عکس

لامبورگینی، شرکت خودرساز خاص ایتالیایی صنعت خودروسازی در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی اتومبیل لس آنجلس آمریکا، نسخه‌ای متفاوت از لامبرگینی هوراکان را معرفی کرد.

وب‌سایت عصرخودرو: لامبورگینی، شرکت خودرساز خاص ایتالیایی صنعت خودروسازی در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی اتومبیل لس آنجلس آمریکا، نسخه‌ای متفاوت از لامبرگینی هوراکان را معرفی کرد.

نسل جدید لامبورگی هوراکان +عکس

در این نمایشگاه خودرویی، شرکت خودروسازی لامبورگینی نسخه‌ای از هوراکان را با کد LP ۵۸۰-۲ معرفی کرده است که چه در بخش طراحی ظاهری (البته به صورت جزیی) و چه در بخش فنی تغییراتی را نسبت به نسخه اصلی هوراکان تجربه کرده است. در مبحث طراحی ظاهری، می‌‌توان در بخش جلویی خودرو یک مجموعه سپر اصلاح شده را مشاهده کرد که در لابه‌لای ورودی‌های هوای اطراف سپر آن تیغه‌هایی افقی طراحی شده است. علاوه بر تغییراتی جزیی دیگر، در زیر شاسی و بدنه این خودرو نیز چهار عدد رینگ ۱۹ اینچی تحت پوشش لاستیک‌های پیرلی P Zero قرار گرفته که این گاو نر ایتالیایی را در خیابان‌ها مهار و همراهی می‌کند.

در این نسخه از لامبوگینی هوراکان از بکارگیری یک سیستم چهارچرخ محرک اجتناب شده است و همانطور که از نام گذاری و عدد ۲ در کد گذاری LP ۵۸۰-۲ پیداست، تنها محور عقب را محور محرک کرده‌اند تا از طرفی حدود ۳۳ کیلوگرم از وزن خودرو بکاهند و از طرفی هم با تولید حداکثر قدرتی ۵۸۰ اسب بخاری توسط پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری، به شتاب حداقلی ۳.۴ ثانیه ای دست پیدا کنند که بطبع شتابی کمتر از برادر بزرگ‌تر خود یعنی LP ۶۱۰-۴ دارد. اما در عوض حدود ۲۰ هزار یورو ارزان‌تر از آن بوده و رویای لامبورگینی سوار شدن را برای بسیاری فراهم می کند.

نسل جدید لامبورگی هوراکان +عکس

نسل جدید لامبورگی هوراکان +عکس

نسل جدید لامبورگی هوراکان +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      به مردم ایران چه ربطی داره؟

    • بدون نام

      کسی نیست به این خارجی هابگه این غرتی بازیها چیه ازما ایرانی هایادبگیریدسالها پیکان ساختیم بدون کوچکترین سالمی چندین سال پریدمی سازیم بدون کوچکترین کارایی اگرخواستیم مدل عوض کنیم کافی بود آنتن رادیو شوجابجاکنیم یه مدل بره بالاتر.نسل جدیدماشین مون این بوداجناس دست دوم روبکنیم توی موتورش وبهترین شرایت فروش روداریم وام بهمون دیدن همراه عمرماشین اقصاطش تموم میشه .وهزاران امتیازویژه برای سازنده محترمش ویک امتیازبسیارعالی برای من مصرف کننده هرروزسلام علیک بااستادمحمدمکانیک ودرآخربه رحمت خدارفتن دست جمعی خانوادگی ازاین بهترکجای دنیادیده ای ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج