جاباما
۲۶۹۰۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مشکل جدید در نکسوس ۶P

نکسوس ۶P در حال تبدیل شدن به یک تلفن همراه مسئله ساز است. موبایلی که در ماه گذشته خبر رسیده بود نوار شیشه ای مشکی رنگ و محافظ لنز دو

وب‌سایت دیجیاتو: نکسوس ۶P در حال تبدیل شدن به یک تلفن همراه مسئله ساز است. موبایلی که در ماه گذشته خبر رسیده بود نوار شیشه ای مشکی رنگ و محافظ لنز دوربین آن بدون دلیل برای برخی کاربران شکسته و ترک برداشته و در فروم های پیشتیبانی گوگل و انجمن های توسعه دهندگان XDA، کاربران اذعان داشته اند که میکروفون داخلی دستگاه برخی مواقع از کار می افتد یا صدایی بسیار خفیف در هنگام مکالمه منتقل می گردد.

مشکل جدید در نکسوس 6P

برخی از کاربران اعتقاد دارند که این مشکل بیشتر از قسمت لغو نویز برای صداست که عملکردی نا مناسب داشته و باعث می شود صدای اصلی به شکلی پویا منتقل نگردد. با این حال تعداد زیادی از کاربران همین مسئله را گزارش داده و خبر داده اند که طرف مقابل صدایشان را بسیار ضعیف می شنود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.


در Nexus 6P و تمام موبایل های مدرن امروزی، چند میکروفون وجود دارد تا همیشه صدا به شکلی کامل منتقل شده و از ارسال صدای ناخواسته اطراف جلوگیری به عمل آید. بر همین اساس بیشتر به نظر می رسد که مشکل مورد بحث، یک باگ نرم افزاری باشد تا مشکلی سخت افزاری. توسعه دهندگان XDA هم چنین نظری داشته و می گویند این مشکل مربوط به باگ لغو نویز در میکروفون دستگاه می شود.

در صورت نرم افزاری بودن مشکل، گوگل می تواند با ارائه یک بروز رسانی جزیی نرم افزاری آن را حل کند اما در صورتی که مشکل مربوط به سخت افزار شود، مدیران ارشد بخش نکسوس در گوگل احتمالا باید جلسه ای را با مدیران هوآوی برگزار کنند چرا که پیش از این نیز شاهد مشکل شکسته شدن نوار شیشه ای مشکلی رنگ پشت تلفن همراه بوده ایم.

تلفن همراه نکسوس 6P از سوی بررسی کنندگان بسیاری، بهترین موبایل اندرویدی سال لقب گرفته که می تواند تجربه ای کامل و عالی از پلتفرم موبایلی گوگل را در اختیار کاربران قرار دهد اما متاسفانه مشکلات یاد شده باعث می شوند که سری نکسوس، همچنان نتواند موفقیت عظیمی را به خود اختصاص دهد و کاربران روی آن حساب ویژه ای باز نکنند. شاید بهتر بود گوگل در انتخاب شریک تجاری و سخت افزاری اش برای ساخت مرغوب ترین نکسوسی که تا کنون توسعه یافته، دقت بیشتری به خرج می داد چرا که تا کنون، هیچ مشکلی از سوی نکسوس 5X که از طرف ال جی به تولید رسیده گزارش نگشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج