۲۶۹۱۴۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقاد از ادبیات زشت روزنامه‌های اصلاح‌طلب

نماینده مردم ورامین در تذکر و سئوالی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ادبیات اهانت آمیز روزنامه‌های اصلاح‌طلب انتقاد کرده و خواستار برخورد فوری وزیر ارشاد شده است.

خبرگزاری مهر: سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در تذکری به رحمانی‌فضلی از عدم تسلط وی بر تقسیمات کشوری و عدم رعایت حدود شهرستان‌ها و آدرس غلط دادن به مردم انتقاد کرد.

متن کامل این تذکر به شرح زیر است:

اخیرا حرکت انقلابی مردم شهرستان قرچک علیه فتنه و فتنه‌گران که یادآور حرکت باشکوه آنان در نهم و دهم دی‌ماه ۸۸ بود، در دستور بررسی جنابعالی به استاندار تهران، «از شهرستان ورامین به جای قرچک» یاد شده است که واقعا تعجب‌برانگیز بود که وزیر محترم کشور به حوزه مدیریت و تقسیمات کشوری آشنا نبوده و تسلط ندارد. اگر چه مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان ورامین نیز همین مواضع را دارند، اما عدم تفکیک وزیر کشور جای تعجب دارد.

علاوه بر این نقوی‌حسینی در تذکری به جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار جلوگیری از استفاده از ادبیات اهانت‌آمیز در مورد مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا شده است.

متن کامل این تذکر به شرح زیر است:

اخیرا نشریات اصلاح‌طلب، با انتشار اخبار کذب و غیرواقعی از ادبیات اهانت‌آمیزی استفاده کرده و علیه مردم ولایتمدار، انقلابی و وارثان قیام ۱۵ خرداد ۴۲ توهین نمودند. اگرچه اقدامات قانونی علیه کلیه نشریات و رسانه‌های مذکور انجام خواهد شد و از طریق مراجع ذیصلاح، شکایت علیه آنها صورت خواهد گرفت، ولی انتظار می‌رود جنابعالی در مقابل استفاده از ادبیات اهانت‌آمیز اقدام قاطع و عاجل نمایید.

نقوی‌حسینی همچنین در سئوالی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به هیات رئیسه ارائه شده، خواستار ارائه توضیح در خصوص علت استفاده از ادبیات اهانت‌آمیز مطبوعات و رسانه‌های اصلاح طلب شده است.

متن کامل این سئوال به شرح زیر است:

در سالهای اخیر مطبوعات و رسانه‌های اصلاح‌طلب از ادبیات تند، اهانت‌آمیز و غیراخلاقی بسیاری استفاده می‌کنند و متاسفانه هیچ مرجع و یا شخصیتی نیز تذکری به آنها نمی‌دهد.

اهانت به مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان ورامین با عنوان «داعش‌بازی در ورامین» در تیتر روزنامه قانون، انتشار اخبار کذب و دروغ در مورد حرکت انقلابی مردم شهرستان کرچک از جمله موارد مذکور است.

چرا و به چه دلیلی مطبوعات و رسانه‌های اصلاح‌طلب غیراخلاقی توهین‌آمیز و خارج از تربیت مطلب می‌نویسند و هیچ مرجعی جلوی آنها را نمی‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قرچک یا کرچک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج