جاباما
۲۶۹۲۰۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

یک ماه ترافیک رایگان در جشنواره شاتل

شاتل اعلام کرد: در جشنواره پاییزی، ترافیک مصرف شده سرویس اینترنت پرسرعت در وب‌سایت‌ «شاتل‌لند» و ۲ زیر مجموعه آن، از اول تا ٣٠ آذر ماه سال ١٣٩۴ به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: شاتل اعلام کرد: در جشنواره پاییزی، ترافیک مصرف شده سرویس اینترنت پرسرعت در وب‌سایت‌ «شاتل‌لند» و ۲ زیر مجموعه آن، از اول تا ٣٠ آذر ماه سال ١٣٩۴ به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

امکان استفاده ویژه از خدمات وب‌سایت «شاتل‌لند» و وب‌سایت‌های زیرمجموعه آن شامل کاپ و تک شات به مناسبت جشنواره پاییزی شاتل‌لند با شرایط ویژه برای کاربران اینترنت پرسرعت شاتل فراهم شد.

وب‌سایت تک‌شات از وب‌سایت‌های جدید سرزمین شاتل (شاتل‌لند) است که با ارایه جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای فناوری پاسخ‌گوی نیاز علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی است؛ این وب‌سایت شامل بخش‌هایی همچون آخرین ویدیوها و تازه‌های دنیای فناوری، رادیو تک‌شات، جدیدترین اخبار گیم و سرگرمی، پوشش زنده کنفرانس‌ها و مقایسه گجت‌ها برای دوست‌داران این حوزه است.

پایگاه خبری تحلیلی کاپ نیز از بخش‌های ویژه وب‌سایت شاتل‌لند است که تازه‌های دنیای ورزش را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. تازه‌ترین ویدیوهای دنیای ورزش، برگزاری مسابقات کارشناسی نتایج لیگ برتر فوتبال ایران، پیشخوان مطبوعات و تفسیرهای خبری از جذاب‌ترین بخش‌های این وب‌سایت به شمار می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج