۲۶۹۳۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مامور حادثه میدان کاج بی گناه شناخته شد

ابتدا همه فکر می کردند این مامور مقصر است در حالی که پس از مدتها بررسی دادسرا به این نتیجه رسید مقصر نبوده است.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از مختومه شدن پرونده مامور نیروی انتظامی شاهد در حادثه قتل میدان کاج خبر داد و گفت: ابتدا همه فکر می کردند این مامور مقصر است در حالی که پس از مدتها بررسی دادسرا به این نتیجه رسید مقصر نبوده است.

حجت الاسلام کاظم بهرامی در مورد پرونده مامور نیروی انتظامی که در حادثه قتل در میدان کاج نظاره گر حادثه بود گفت: این پرونده با جزئیات بسیار دقیق و مفصل رسیدگی شد. در روند رسیدگی، دادسرا به این نتیجه رسید که متهم مقصر نیست برای همین پرونده را به دادگاه ارجاع نداد.

دستگاه قضا ابتدا فکر می کرد این مامور مقصر است

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در پاسخ به اینکه فیلم حادثه نشان می دهد این مامور می توانسته اقدامی انجام دهد ولی مردم شاهد بودند که تنها نظاره گر بوده گفت: این موارد صحیح است ولی این تنها یک بعد مساله است و شما تنها ظاهر اتفاق را مشاهده کردید.

حتی دستگاه قضایی هم در مرحله اول فکر می کرد این مامور نیروی انتظامی مقصر است. ولی باید بگویم در این پرونده ها باید تمامی شرایط محیطی، احساسی، جو محیط و... را در نظر بگیریم برای همین این پرونده وقت زیادی برای مطالعه و بررسی گرفت.

حجت الاسلام بهرامی اظهار داشت: البته باید این را هم بگویم که در آن لحظه قاتل کار خودش را کرده بود و کار از کار گذشته بود.

سردار رادان: ماموران نیروی انتظامی مقصر بودند

گفته های بهرامی در حالی است که در تاریخ ۱۵ آبان ماه ۸۹ یعنی پس از گذشت ۱۰ روز از حادثه قتل سرتیپ احمد رضا رادان جانشین نیروی انتظامی کشور اعلام کرد: متاسفانه در حادثه سعادت آباد فردی با چاقو اقدام به ضرب و شتم یک مرد به علت مسائل اخلاقی می کند که منجر به قتل وی شد اما روند رسیدگی از سوی ماموران حاضر در صحنه به این ماجرا خیلی کند بود.

ماموران حاضر در صحنه می‌توانستند سریع تر از سلاح خود برای دستگیری قاتل استفاده کنند که متاسفانه این اقدام دیر صورت گرفت. که در این مورد بازرسی نیروی انتظامی دو مامور را برای رسیدگی و تشکیل پرونده خواسته است زیرا ماموران حاضر در صحنه باید پس از اخطار به متهم از سلاح خود استفاده می کردند که این اقدام دیر صورت گرفت.

قتل در میدان سعادت آباد تهران

صبح روز ۶ آبان سال ۸۹ اهالی خیابانهای منتهی به میدان کاج واقع در منطقه سعادت‌آباد تهران در خیابان، جوانی را مشاهده کردند که توسط شخص دیگری به شدت مجروح شده و فرد ضارب به هیچ‌کس اجازه دخالت برای نجات جوان مصدوم را نمی‌دهد و حتی با گذاشتن چاقو بر سینه‌اش تهدید به خودکشی می‌کرد.

بعد از گذشت دقایق طولانی از این حادثه، نه مردم و نه مأموران پلیس حاضر در صحنه به خود اجازه برخورد با عامل این جنایت را ندادند تا اینکه جوان مجروح مقابل چشمان مردم و مأموران پلیس جان داد. قتلی که تنها بر سر یک دختر رخ داده بود.

بعد از گذشت ۶۹ روز از زمان وقوع قتل و تشکیل پرونده موسوم به سعادت‌آباد صبح چهارشنبه ۱۵ دیماه ۱۳۸۹ با حضور مسئولان مربوطه،‌ یعقوب،‌ متهم پرونده سعادت‌آباد به محل حادثه آورده و در ملاءعام به دار مجازات آویخته شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج