جاباما
۲۶۹۳۶۶
۵۰۸۰
۵۰۸۰
پ

۷ ایده تزیین دیوار های خالی

مهمترین عنصر در طراحی هر فضایی از دیدگاه من دیوارها هستند، دیوارها همان عنصری هستند که به ترکیب هر فضایی شخصیت می بخشند، برای ایجاد یک فضای منحصر به فرد همیشه نیاز نیست از یک کالای لوکس استفاده کنید یا مبلمان آن چنانی تهیه کنید.

وب سایت چیدانه: مهمترین عنصر در طراحی هر فضایی از دیدگاه من دیوارها هستند، دیوارها همان عنصری هستند که به ترکیب هر فضایی شخصیت می بخشند، برای ایجاد یک فضای منحصر به فرد همیشه نیاز نیست از یک کالای لوکس استفاده کنید یا مبلمان آن چنانی تهیه کنید.

۷ ایده تزیین دیوار های خالی

۷ ایده تزیین دیوار های خالی

گاهی فقط کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و با وسایل ساده بهترین طراحی داخلی را داشته باشید، پس با چیدانه همراه باشید تا شما را با ترفند های تزیین دیوار آشنا کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۷ ویژگی سبک مدیترانه ای در دکوراسیون منزل

خیال انگیزی سبک مدیترانه ای، تصاویری از سکونت گاه های ساحلی، آب های درخشان فیروزه ای، روزهای آفتابی و غروب های پر احساس را تداعی می کند. زیبایی ساده ی این سرزمین به واسطه ی خانه های خیره کننده اش منعکس می شود. این سبک مبتنی بر بافت ها و پرداخت های اتفاقی و روستیک در قالب فرم ها و خطوط کلاسیک اروپایی است که چشم انداز محلی را منعکس می کنند. مصالح نیازمند مراقبت کم، رنگ های خاکی و جیغ، فرفورژه ها و نور طبیعی زیاد همگی از نشانه های شناخته شده ی سبک مدیترانه ای هستند که بر سطح پایین تجمل در آن تأکید می کنند.

۷ ایده تزیین دیوار های خالی

اگر این سبک برای تان جذاب است و مایلید حال و هوای آن را به دکوراسیون منزل خود بیاورید، از شما دعوت می کنم این مطلب چیدانه را دنبال کنید. ما در اینجا ۷ عنصر اصلی سبک مدیترانه ای را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


پرده هوا و کاربرد آن در معماری

۷ ایده تزیین دیوار های خالی

استفاده بهینه و درست از انرژی یکی از بزرگترین دغدغه های زندگی امروزی است و همین دغدغه انسان را به این کار وا داشته است که در حفظ انرژی تلاش بیشتری انجام دهد و همین امر باعث شده است که وسایل و لوازم زیادی برای رسیدن به این منظور ساخته شود، یکی از این لوازم و وسایل پرده های هوا هستند که واقعا کمک بزرگی به مصرف بهینه انرژی مخصوصا در فضاهای پر رفت و آمد و بزرگ کرده اند. به همین خاطر ما هم در چیدانه تصمیم گرفتیم تا شما را کمی بیشتر با این وسیله کاربردی آشنا کنیم، پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۱۰ ایده منحصر به فرد برای درب کمد دیواری

۷ ایده تزیین دیوار های خالی

وقتی صحبت از کمدهای لباس به میان می آید اولین چیزی که همه می خواهند راجع به آن بدانند رازهایی برای داشتن یک کمد حرفه ای و منظم است. ما هم در چیدانه سعی کرده ایم تا در مطالب این ترفندهای دکوراسیونی را با شما در میان بگذاریم، ولی این بار سعی کرده ایم تا کمی متفاوت تر به کمد های لباس نگاه کنیم و این بار درهای کمد دیواری را هدف قرار داده ایم. دلیلش هم این است که درب کمد دیواری تاثیر مستقیمی بر دکوراسیون داخلی اتاق خواب داشته اند و توجه به زیبایی آن ها می تواند چهره اتاق خواب تان را حسابی دستخوش تغییر کند.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج