۲۶۹۳۸۵
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

ترانه علیدوستی از «شهرزاد» گفت

ترانه علیدوستی بازیگر سریال «شهرزاد» شخصیت پردازی سریال های تلویزیونی را مطابق با آنچه که در جامعه وجود دارد، ندانست و بیان کرد که بهتر است صداوسیما فاصله خود را با جامعه کمتر کند.

خبرگزاری مهر: ترانه علیدوستی بازیگر سریال «شهرزاد» شخصیت پردازی سریال های تلویزیونی را مطابق با آنچه که در جامعه وجود دارد، ندانست و بیان کرد که بهتر است صداوسیما فاصله خود را با جامعه کمتر کند.

ترانه علیدوستی با اشاره به حضورش در سریال «شهرزاد» ساخته حسن فتحی که تاکنون پنج قسمت از آن در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است و نقش مهمی که در این سریال دارد، گفت: سنت ها گاهی بی دلیل است و زمان هایی باید بتوان از این سنت ها که در گذشته وجود داشته است، عبور کرد، در این میان نقش آثار تصویری مهم است و البته تاکنون فیلم و سریال هایی ساخته شده اند که خواسته اند عُرف هایی را که گاهی بی دلیل است به چالش بکشند ولی هنوز جای شخصیت هایی که بتوانند چنین کنش هایی داشته باشند در سینما و تلویزیون ما کمی خالی است.

ترانه علیدوستی از «شهرزاد» گفت

این بازیگر درباره اینکه تا چه حد سریال های تلویزیون را تماشا می کند، بیان کرد: سعی می کنم هر سریالی که اسم آن بر سر زبان هاست، ببینم.

علیدوستی درباره کیفیت آثار تلویزیونی اینگونه بیان کرد: فکر می کنم بخشی از این مساله که جزییات شخصیت ها در سریال ها دیده نمی شود به دلیل محدودیت های صداوسیماست و به نویسنده و یا کارگردانان مربوط نمی شود. اگر فضا در صداوسیما آزادانه تر باشد آن زمان می توان قضاوت کرد که هنرمندان چگونه جای خالی شخصیت پردازی ها را پر خواهند کرد. امیدوارم شخصیت پردازی بهتری از شخصیت ها در تولیدات صداوسیما دیده شود. این مساله در به تصویر کشیدن چهره مردان هم وجود دارد و فکر می کنم بهتر است صداوسیما کمی فاصله خود را با جامعه کمتر کند.

بازیگر سریال «شهرزاد» در پایان درباره بازی خود در این مجموعه و اینکه بعضی فکر می کنند از همه ظرفیت خود استفاده نکرده است و گاهی بازی هایی خنثی داشته است، اظهار کرد: احساسات من هنگام بازی در سریال «شهرزاد» بسیار درگیر این کار بود و متاسفم که برای بعضی چنین برداشتی حاصل شده است، من بعید می دانم که بازی من در این کار خنثی بوده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رستگار

      سریال شهرزاد تا حالا که خیلی عالی بوده امیدوارم همین جوری پیش بره.
      بازی علی نصیریان و ترانه علیدوستی هم عالییه

    • زینب

      یعنی چی متاسفم برای اونا که همچین فکری می کنن؟؟؟؟؟؟
      خب دارن نظرشونو میگن
      به نظر خود من که تا حالا ترانه بهترین بازیگر بود توی این سریال فهمیدم خیلی هم فوق العاده نیس و به شدت عادی طاهر شده شایدم خیلی سریال بازی کردنو بلد نیس که این خودش یه ضعفه

    • آزاده

      به نظرم ترانه نقش یه دختر عاقل کم احساس رو بهتر از یه عاشق بتونه بازی کنه، در کل بعضی جاها خوب بوده بعضی جاها معمولی و مثلا در برخورد با بزرگ آقا نسبتا خوب( دقیقا بخاطر داشتن بار احساسی کمتر در این سکانسها) ، فک میکنم این از ضعف کارگردانه که نمیتونه نهایت کار رو از بازیگر بگیره و تنها به اسم و تصویرش بسنده میکنه، ولی آقای مصطفی زمانی خیلی خوب بوده.
      دست همگی درد نکنه، انتقاد هم لازمه....

    • بدون نام

      متاسفم که برای بعضی چنین برداشتی حاصل شده است این جمله یعنی چی ؟ یعنی این که متاسفم که نتونستم راضیشون کنم واصلا معنیش اونی که شما گفتین نیست

    • عبدالاه گنجی ازخرمشهر

      شخصیت شهرزادحکایت زنی است که عقل واحساس بطورهمزمان مدیریت میکنه وازاول داستان تاالان هیچوقت ازمواضع منطقی کوتاه نیومدوقت طبق شرایط تصمیم منطقی اتخاذکردمثلازمان ازدواج باقبادیک شخصیت کامل منطقی ازشهرزادمیبینیم که باتوجه به عدم علاقه ولی محبت خودشونسبت به اوکم نکردوتااخرین لحظه کنارقبادمسولیت پذیریشوادامه دادکه بازم نقش محوری خودشوبصورت طبیعی حفظ کنه وتوانست دنیای جدیدی برای ادامه زندگی برای قباد ترسیم که قبادنتونست استفاده کنه ودرشرایطی ازحق طبیعی خودکه انتخاب همسرباشه گذشت که احترام به پدرومادرکه یک سنت حفظ بشه ولی درزمان انتخاب بین فرزند وهمسرخودعلاقه راانتخاب کرددرکل شهرزادشخصیت بسیاری اززنان ایران است که ازتمام علاقه خودگذشتن که بنیان خانواده حفظ بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج