۲۶۹۴۳۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رکوردشکنی برزیل در گردشگری

آمارها نشان می‌دهد تعداد مسافران خارجی برزیل در سال ۲۰۱۴ دو برابر شده و گردشگری این کشور رکورد جدیدی را در این زمینه به ثبت رسانده است.

خبرگزاری ایسنا: آمارها نشان می‌دهد تعداد مسافران خارجی برزیل در سال ۲۰۱۴ دو برابر شده و گردشگری این کشور رکورد جدیدی را در این زمینه به ثبت رسانده است.

آمارگیری اخیر وزارت گردشگری برزیل نشان داده این کشور در سال ۲۰۱۴ میزبان بیش از شش میلیون گردشگر خارجی بوده و این به معنای افزایش ۱۰ درصدی این رقم نسبت به سال پیش از آن است.

همچنین اعلام شده، طی نیمه اول بازی‌های جام جهانی تعداد گردشگران خارجی که به برزیل رفتند تا سه برابر افزایش پیدا کرد. علت اصلی این رکوردشکنی هم میزبانی این مسابقات ورزشی بود که در ماه ژوئن در ۱۲ شهر برزیل برگزار شد.

طی روزهای برگزاری این رقابت‌ها، تنها در ماه ژوئن ۲۰۱۴ برزیل یک میلیون و ۱۸ هزار و ۸۷۶ مسافر خارجی را میزبانی کرد. این رقم تقریبا سه‌برابر تعداد گردشگران بین‌المللی طی همین بازه زمانی در سال ۲۰۱۳ است.

آرژانتینی‌ها بیشترین تعداد مسافر را در این سال به برزیل صادر کردند. یک میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر آرژانتینی در سال گذشته میلادی راهی این کشور شدند.

به گزارش ریو تایمز آنلاین، پس از آن آمریکا با حدود ۷۰۰ هزار گردشگر و چین با بیش از ۳۰۰ هزار مسافر رتبه دوم و سوم را دارند.

شهر «سائوپائولو» با میزبانی دو میلیون و ۲۰۰ مسافر بیشترین بازدید گردشگر خارجی را داشته و پس از آن «ریو دوژانیرو» پایتخت برزیل یک میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر را میزبانی کرده و در رتبه دوم قرار گرفته است.

آمارها حاکی از آن است که ۷۰ درصد مسافران خارجی با هواپیما وارد خاک این کشور شدند. ۲۱/۹ درصد آن‌ها برای سفر کاری، ۲۰/۹ درصد برای دیدار از دوستان و خویشان و ۵۴/۷ درصد آن‌ها برای سیاحت از برزیل دیدن کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج