جاباما
۲۶۹۵۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مفقودین فاجعه منا به ۱۵ نفر کاهش یافت

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با اعزام خانوده رکن آبادی شواهد جدیدی از وضعیت وی در اختیار خانواده اش قرار گرفته است که به دنبال تطبیق این شواهد با مستندات هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با اعزام خانوده رکن آبادی شواهد جدیدی از وضعیت وی در اختیار خانواده اش قرار گرفته است که به دنبال تطبیق این شواهد با مستندات هستیم.

در پاسخ به سوالی مبنی بر اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص پیدا شدن سفیر سابق ایران در لبنان گفت: با توجه به اعزام خانواده رکن آبادی، شواهد جدیدی از جمله عکس در اختیار آنان قرار گرفته است که در حال تطبیق این شواهد با مستندات واقعی هستیم.

وی در ادامه افزود: تا به این لحظه هنوز نتیجه قطعی در این خصوص را دریافت نکرده ایم پس وی همچنان جزو مفقودین و کسانی که هنوز اطلاعی از آنان در دست نیست، محسوب می شود.

اوحدی تاکید کرد: با توجه به شناسایی دو نفر دیگر از مفقودین،تعداد مفقودین ایرانی به ۱۵ نفر کاهش یافت.

رئیس سازمان حج و زیارت همچنین از تمدید مهلت ثبت نام در سامانه سماح خبر داد وتصریح کرد: با توجه به استقبال مردم و تصمیم ستاد مرکزی اربعین مهلت ثبت نام در سامانه سماح به مدت دو روز تمدید شد ضمن اینکه ثبت نام کنندگان تا روز شنبه مهلت دارند تا مدارک خود را برای اعزام تحویل دهند.

وی در پایان یاد آور شد: تا کنون بیش از یک میلیون نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند و بیش از ۶۰۰ هزار روادید صادر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج